Tuesday, March 21, 2006

無奈 ing~~~

弟求婚成功,夜半回來向我炫耀那隻一克拉重的求婚鑽戒。

自從他跟我提及過要結婚以後,便不斷嚷著要我替他張羅婚宴之場地。

問:日子呢?
答:未定

問:地點呢?
答:那裡有檔期便在那裡設宴

問:那圍數呢?
答:未知

問:那快點約女友的家人商討吧!
答:未求婚

被他氣個半死!-_-

求婚前3天---

(轉換問與答之對象)
問:
1)有熟人賣珠寶嗎?
2)有朋友有車子可借出嗎?
3)士多啤梨園在那裡?
4)屯門有提供燭光晚餐的餐廳嗎?
.....................

有車位提供嗎?可預訂枱子嗎?......

要我代為安排絕對是沒問題,但連最基本的日期及時間都欠奉,我們如何去打點一切呢?

後來再跟進,回應只有一句:這些事情遲些再談吧!

到底要遲到何時才討論呢?弟揚言要在年底前結婚,觀乎現在的進度,這個想法是不是有點不切實際呢?

無奈ing~~~

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

問:和誰結婚? 女朋友?
答:未知.這些事情遲些再談吧!

1:20 am  
Blogger winking said...

哈哈哈~有趣...:)

係呢,KenKen你儲齊成套7-11狗他未呀?

1:33 am  
Anonymous Anonymous said...

我未呀, 還欠約10隻吧.
等我點點數, 再在自己的blog 中登廣告吧~

你呢, 你又儲齊未呢?

2:23 am  
Anonymous Anonymous said...

今年係好年...
而家先籌備, 仲要今年結, 好似好難搵酒樓喎!

1:02 pm  
Blogger winking said...

Ken Ken,之前又話差幾隻嘅,整乜鬼又會爭成十隻呀~

我儲齊晒喇,有多呀,睇吓可唔可以醒幾隻過你啦~咁你快d post你欠d咩喺自己個Blog度,okay? :)

Sputnik,今朝同阿弟又講起,佢居然反過來話我咁急做咩,又話我地信天主教嘅,唔需要太在意係咪好日好年喎...我頂!-_-

咁都得,就算係細佬都氣頂...-_-

9:59 pm  
Blogger XexeX said...

妳細老好似咩都想搵人搞掂算o咼。

我都好驚呢D答案:

問:想去邊度?
答:冇所謂

問:諗住使幾錢?
答:你"才查"主意啦

問:去呢度好唔好?
答:我唔係太熟,你話事啦

問:有冇問題?
答:信得過你呀

7:28 pm  
Blogger winking said...

Xexex,係呀係呀,真係呢,好掹嫁嘛~>_<

咩都話你揸主意,咁不如我代你娶老婆幫你洞埋房好唔好?

乖戾之中...

12:29 am  
Blogger 小丑 said...

恭喜佢

3:09 am  
Blogger winking said...

謝謝~;)

11:06 am  

Post a Comment

<< Home