Sunday, March 12, 2006

熱毒

身體日漸衰敗,經有名女中醫診斷過後,說是情況嚴重,叮囑必須戒吃辣和煎炸的食物,另禁可樂、咖啡、巧克力及芝士,否則性命不保。

醫師所問及的症狀無一遺漏,統統有之,眼乾,發惡夢,雀斑,暈眩.....還有些不好意思公開的在此省略掉。

醫師囑我早點睡,我說每晚上網到兩三點鐘才就寢,她揚起了眉,說:「有這麼好玩嗎?好玩到命也不要?」

於是連忙噤聲,唯唯諾諾地應著。

拿了三天份的藥,每早服一劑,三天後再覆診;喝了兩天,今天感覺好了很多,身體在散熱毒,症狀顯著地消減了。

心裡很感謝兩個人,一個是黛,另一個是狗女Jumbo。

最近要早睡,好好休養身體囉~

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

真係要小心身體啊!!!
休息多d, 先至可以靚靚靚架~~

11:07 pm  
Blogger Daisy said...

咁得?我又要去睇先,我真係有需要啊!

11:19 pm  
Blogger Daisy said...

最怕男人中醫師......我只係可以俾我信任的男人摸的......我表面open,內裡C文,哈哈!

11:20 pm  
Blogger sidekick said...

有冇買電中藥煲, 唔使睇火, 好好用的~ :)
冇得食朱古力呢o下比較慘~
下次同你食飯會記得揀清淡o野lu~

1:46 am  
Blogger The dog and a blog said...

wing姐姐,盧醫師把脈真係好準架,準到好得人驚。有一次我食左生豪肚子痛,我唔敢同佢講,佢就話「一係食左生豪,一係食左生的貝殼類產品,**想了一會**肯定係食左生豪啦唔洗問阿貴。」。真係好可怕架,同0米她說女仔最好不要食朱古力和飲可樂,對女性不好wor (我想是女性的荷爾蒙)。

你keep住看她啦,無病保健啊! (我地以前一星期看2次,現在2星期看一次,醫好左失眠、鼻敏感等)。好勁架!

((賣完廣告,打俾盧醫師收錢先,哈哈))

12:41 pm  
Anonymous Anonymous said...

講到咁近我都想拜會下噃!
想快d搞番好個身子~
身子好人就自然靚啦!

1:07 pm  
Blogger winking said...

黛係C文定xx,呵呵~那就要看對手是誰喇~(突然變得口賤...:p)

今日又去覆診喇,差不多同贈醫施藥冇咩分別,醫師人真是super nice! 踢啊,幾時再去食飯呢,又嘴饞起來喇~

對了,謝謝你的提議,不過醫師給的是藥粉,沖水飲用便可,所以好方便啊~

Jumbo, 我真係好佩服盧醫師,佢真係好有料呀,一把脈就咩都知道晒,簡直係勁!

我會繼續睇,至少要搞番好個身子先,鞋,病柺咁樣點得呢?

Sputnik,咁嘅態度就excellent喇~北角你嫌唔嫌遠呢?

12:45 am  
Anonymous Anonymous said...

可否介紹一下這個醫師在那裡呢?!
我近來身體很差,也想調理一下,
近年來覺得跟開自己的醫師已沒有以往那麼有效了。

2:08 am  
Blogger Daisy said...

可樂同朱古力......我成日食......咁死得!!

5:55 pm  
Blogger winking said...

你依家開始戒吃,未為晚也呀~
之前等我仲狂食朱古力薯片添~ ~_~

12:12 am  
Anonymous Anonymous said...

Take care la!

Can you tell me the information about this doctor? Thanks.

5:32 am  
Blogger winking said...

Biory.
Okay, pls give me your email address.

My email: winking881@yahoo.com.hk

1:23 pm  
Anonymous Anonymous said...

I had sent you an email. Have you received that?

my email address is: biony@netzero.net

Thanks.

11:20 pm  
Blogger winking said...

Biony,有呀有呀,已經send咗個地址俾你喇~你check吓貓啦~:)

11:32 pm  
Blogger winking said...

Biony,有呀有呀,已經send咗個地址俾你喇~你check吓貓啦~:)

11:32 pm  

Post a Comment

<< Home