Sunday, March 19, 2006

An Advertisement

Laugh to death...

Can't stand with this...

If I got a child, I will never let him/her joining these classes...

My own opinion only, not recommending you not to take this.




http://www.tcirc.com.hk/mov/20060116_tvc.htm

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

呢D係咪叫誤人子弟?

睇到佢地D造型真係想打獲佢!

正白痴!

12:38 am  
Blogger M78星雲人 said...

真係頂佢地唔順))))))

2:51 am  
Anonymous Anonymous said...

dear wingki,

唔好意思, 有個問題想問吓你~~我會在今個星期五去hk disneyland呀, 我見到你舊年既日記中提到有怪誔城d野買, 身為fans既我, 好想今次去買佢地d products呀, 但是我d同事話佢吔行勻全部shops都唔見有喎....同埋我上2個星期去過日本既disneyland都冇啫....咁我想借問聲,你記唔記得怪誔城d 野會係邊個樂園有售呢?同埋shop可唔可以碌咭呢...d款式多唔多?會唔會剩係得公仔?

煩到你唔好意思呀~可否在星期四前reply我呢~~thanks..

怪誔城fans上

2:59 pm  
Blogger winking said...

咦~好似得幾個人會咁叫我咋喎,唔通你係...

怪誕城d嘢係喺美國大街小鎮d shops裡面買嫁,你去睇睇啦~~~

希望你可以搵得倒啦,可以pay by credit cards or cash, happy spending woh~

:)

11:37 pm  
Anonymous Anonymous said...

你冇睇過佢地roadshow廣告咩, 真係笑餐死架... 會考, 冇難度! 三個字, 我幫你, 攞高分!

11:54 pm  
Anonymous Anonymous said...

搭親巴士睇到個廣告,次次都忍笑忍得好辛苦,邊有人咁戇居架,哈~~~

10:58 am  
Anonymous Anonymous said...

咁你地有冇上過佢堂先!
有冇睇過佢地d學生成績先!

1:55 pm  
Anonymous Anonymous said...

咪玩啦!

上佢堂我情願去死!

2:30 pm  
Blogger 小丑 said...

個廣告係好好笑。如果佢收超齡生,上幾堂都好,同人吹水都真D,唔會未去過就得個吹字。

9:11 pm  
Blogger winking said...

思存,有睇過呀,真係貽笑大方呀~~~

Joker,乜唔係有錢就得嘅咩?
哈哈~咁一齊去上堂啦~當睇Talk Show囉~~~
應該平個一般嘅Talk Show卦?!! @_@

另,點解多咗咁多匿名者,唔係自問自答哇~~~@_<

驚驚~~~~>_<

9:25 pm  
Anonymous Anonymous said...

Winki, 唔駛驚哇!

我係十八號佳麗! 其他匿名者我就唔知啦!

4:03 am  

Post a Comment

<< Home