Saturday, January 14, 2006

Annual Dinner with Willy Wonka

新年所許下的首個願望正式〔滑鐵盧〕,因為事前並沒有準備好露背裝,倒數最後幾天才去搜尋,結果只找到珍珠綠露背連身褲。那褲子的剪裁,不要說是普通人,就連國際超模也未必能穿得好看,於是當機立斷,改穿吊帶連身裙,顏色嘛,還是選了最愛的綠色色系。



謝謝Winnie幫我拍下這個髮型的硬照。(^_^)

很多人好奇地問我背面那束卷髮是不是假髮,但事實是,那些全是我的真髮,用髮卷捲起來吹乾才弄成這個樣子的,由此可見我的頭髮有多厚囉~(替我剪頭髮的髮型師通常都會大嘆倒霉喇~)






昨晚每人所坐位置的餐桌上都有一支小型螢光棒,大家依照司儀指示,於關掉所有燈光以後,將螢光棒掛到這個掛座上......
那七彩繽紛的光芒真的非常漂亮啊!真箇是非常好的巧思。

Me and the Beauties...






吉蒂與我的自拍照,算不錯啦~


Janice的媽媽芳姐,超親切的。 (Peg, your auntie ar~ XD)


甜品及麵包高手與我 (Flora, Mandy & Emmy)


Flora興高采烈地說:要將照片張貼在網站呀!Okay! No problem!


這位男同事,扮演Johnny Depp在Charlie and the Chocolate Factory中所飾演的Willy Wonka,真是維肖維妙呀!聲調跟語氣神情都是十足十的沒兩樣。


場內整晚都在播放著電影的sound track,工作人員都戴上小矮人的面具,載歌載舞,歡笑聲不絕於耳......

只恨運氣太背,抽獎沒抽中囉~

14 Comments:

Blogger Daisy said...

威利旺卡係人定鬼扮傢?好似啊!

5:59 pm  
Blogger sidekick said...

真係好索~~
雖然我冇食印度咖喱~

6:03 pm  
Blogger winking said...

黛,
的確係非常神似!
佢唔係鬼佬,係正宗港仔嚟嫁~
(連笑聲都似埋...呵~如果你在現場,一定會好High囉~成晚都係搵威行旺卡同short man做主題,係咁猛播套戲入面嘅音樂...)

踢,邊樹係,你dress up咗一樣會好正,有機會要扮吓靚呀~XD
(全加支持)

6:13 pm  
Anonymous Anonymous said...

wing獸身材好正~


妳個同事扮得真係好似Charlie.........=.=""

tessa

7:54 pm  
Blogger winking said...

Sa,

沒有哇~身材那裡及得上你...:)

我只是湊熱鬧,人露少少我又露dd啫...

有人著大露背露紋身添呀,幾野性呀~

9:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

嘩, 勁索~
抽唔到獎都唔打緊啦, 可能因為著得索反而冇抽獎命咁.
例如, 上年我著左see through於是乜都冇囉...

9:39 pm  
Blogger 阿穎 said...

哇﹗ 靚靚妝。。靚靚髮。。靚靚衣。。
WINKI 好厲害打扮呀﹗
2006年好運跟隨你噢﹗ V^___^V 加油

11:29 pm  
Blogger XexeX said...

扮Willy Wonka果個好似呀,如果我向現場,一定捉佢一齊影相!

Wing獸好有女人味咼。

我頭髮同妳一樣,都係好厚,剪完髮,滿地頭髮碎,但個頭好似冇剪過一樣…

1:13 am  
Anonymous Anonymous said...

You're so beautiful... :)

5:04 am  
Blogger winking said...

失禮晒喇~呵呵~^_^

Sputnik,我想睇你著see through呀~哈~

阿穎,謝謝你的祝福呢,你也要鴻運當頭行大運呀~

Xexex,女人味...哇哈...謝謝...
頭髮厚真係麻煩些少,打理需時,不過就梗係多好過少啦~

匿名的朋友,也謝謝你的稱讚啊~:)

7:47 am  
Blogger ziyi said...

正!正!

2:24 pm  
Anonymous Anonymous said...

實在是天香國色!!!
睇見完全係精神一振驚為天人呀~~~~

如果俾著我呢...

我比較有信心... 扮... 寒寒酸酸的彼得囉... 唉.

1:28 am  
Anonymous Anonymous said...

好索ar~ d頭髮又整得好靚!! ^o^

2:47 am  
Anonymous Anonymous said...

我可以溝你嗎?

::咸球

11:33 am  

Post a Comment

<< Home