Monday, January 09, 2006

絕世好(狗)Blog

東窗事發,一臉無辜……

故事教訓我哋: 曳曳嘅時候要眼觀四面,耳聽八方,唔好抹殺咗事主會走返轉頭嘅可能性,不過扮傻扮無知,斷到正都可以當冇事,就真係能人(狗)所不能,兄弟姊妹們,學嘢喇~

榮獲2006年Wing獸年獎最有創意室內設計金獎:


題目:滿目瘡痍


設計旁白:弊!被發現咗添......(呆...)

全力推介,超級萬人迷三少Happy仔,確係人見人愛,車見車載,真係點到你唔愛呢......

想知道靚仔嘅心事,佢嘅內心世界係點,請瀏覽以下網站,保證驚喜不斷,歡欣滿載......

http://hk.myblogs.yahoo.com/happy-family




網站內之精彩圖片:


主角:(唔駛再講啦,認住佢,Happy呀!)
設計旁白:哎喲!今次洗濕咗個頭,想乾都幾難囖......


主角:綠寶
設計旁白:望咩望,未見過靚仔呀?重望?信唔信我啄你呀?(怒睥...)


主角: JJ
設計旁白:得閒死蛇爛鱔咁瞓,腰骨痛都係咁過癮......

特別鳴謝Happy奴隸Winnie批准本人張貼Happy and Friends的照片在此網站內。:)

總言之,Happy一出,誰與爭鋒?據瞭解,Happy所到之處,總被萬千迷哥迷姐包圍,內圍人士詢問Happy的個人資料,想一親香澤,撫弄其毛髮;外圍人士想超越前面的人群,與Happy相親相愛鍚鍚面珠,最外圍的人則是看熱鬧的,以為被群眾簇擁著的必定是歌星或演員,所以幾大都唔蝕底。

有謂母憑子貴,今舖係奴隸因主人而〔無上光榮,臉上貼金〕(註,此八字雖非Wing獸發明,但早年同事們曾就此八字而力讚Wing獸非常勁,隨口可吐出八字真言哇~〕(駛乜講〕,餵養者雖是忙碌勞苦,但也值回票價,而且最重要嘅係,狗(貓)人同心,其利斷金,親情無價,愛心滿溢...

生命,因你們而精彩。

〔珍惜生命,愛護動物!〕

9 Comments:

Blogger Daisy said...

好狗,真係好索!

12:14 am  
Blogger sidekick said...

主角:(唔駛再講啦,認住佢,Happy呀!)<-- 原來呢張相係Happy o黎o架? 我而家先知!!!!
壹仔第一次登呢張相, 我已經好鍾意, 後來狗運會再登~ 我以為相中o既係狗仔~~
佢呢個驚青表情, 真係好爆咀~~~ (下刪三百個字).
後來壹仔宣傳第二次狗運會時, 再登, 真係好難忘...
嘩~ 原來係Happy~~ 原來佢濕o左身個樣咁搞笑~~~
嘩~~~ XP

1:07 am  
Blogger winking said...

係呀係呀,之唔係佢囉,Winnie同Rico成日帶佢參加活動嫁,佢大大隻,有個乳名叫〔肥仔〕,好鍾意同人類及其他狗仔玩嫁,有機會我哋組大隊去西貢探佢丫,近水樓台嘛~hehe~

8:29 am  
Anonymous Anonymous said...

提外話

蘇民峰公開收徒,
妳有否有興趣?
詳請可買本忽然一周,
截止日期1月18日

10:59 am  
Blogger winking said...

Winnie?

1:26 pm  
Anonymous Anonymous said...

以蘇民峰的收費慣例,我學唔起啦!(winnie)

2:13 pm  
Blogger winking said...

咁我更加冇可能啦~:)

2:45 pm  
Anonymous Anonymous said...

由香港仔個Blog走過黎,,見你隻狗既破壞能力超強呀,,隻白色貓貓好靚呀,,佢係唔係成日0甘反肚架?我隻貓女成日0甘做架,,冇乜儀態~~哈哈

Miko

1:01 am  
Blogger winking said...

Hi Miko,

Happy 同JJ都係我同事Winnie嘅仔仔,我自己嘅仔女分別叫寶哥同阿妹...

謝謝你嘅來訪呀!唔知你個blog叫咩名呢?

12:30 pm  

Post a Comment

<< Home