Tuesday, January 10, 2006

惡靈退散!!!還我清清白白

黛跟我說起這晚在回家的車程中所遇到的怪人:

其讓人咋舌之行為包括:黏口水、抓頭皮、挖鼻孔,(黛開玩笑地說這或許能加速鼻腔內髒物之分秘),然後再將手指放進嘴裡。(清洗鼻垢?-_-)

事發時黛正從熟睡中清醒過來,透過車窗的玻璃,近距離地將這過程盡收眼底;由於感覺太強烈,事後遂二話不說地即時致電我告知大概。幸好我也有過更糟的經驗,初中時曾被同學彈鼻垢到我的中國語文課本上,最後因太厭惡而撕去了那頁角,故此聽說以後還可吃掉一碟三色蒸水蛋而不覺嘔心。

當眾〔開鑛〕雖不算觸犯法例,但鑛開得多,採探過度,洞口就會變大;洞口變大,不但不美觀,也會影響個人衛生,容易吸入微塵及細菌,因而生病。

這次事件堪稱為礦難,只是苦主不是礦主,而是偶然路過的黛san呢~

補充資料:

就此事件我們還天馬行空地引發了一連串之聯想:
(以下將直接寫鼻屎,以取代鼻垢一詞。)

W獸:遇到人渣,等同往臉上貼鼻屎,點解我要做人渣堆田區,我塊面可唔可以唔貼鼻屎,貼金箔呢?(借喻法)

黛:鼻屎含有protein嫁,因為細菌跟唾液混合後會形成痰涎,咁痰涎又會變成鼻屎,口水含有protein,所以鼻屎就含有protein喇~

W獸:吓?咁用鼻屎做嘅〔媽屎〕,敷咗咪可以好靚,好似敷咗S仔咁...(瘋狂想法,胡說八道...)

黛:唔知喎,唔知吸唔吸收到,唔肯定有冇效......(且怕有效都應該冇人願意試啦)

W獸:我哋咁認真討論鼻屎嘅功效,既難得又特別,我可唔可以寫低佢post出來呢?

黛:好喔,寫啦,努力啦!

W獸:哈~我都講過啦,其實我都可以好粗鄙嘅,爛都可以,尤其係比人激興咗......

----------------------------------

近日非常不爽之事情如下:

有人overcommit,講到前景好好,但又一時一樣,唔知佢有咩嘢plan......
有人成日比面色我睇,又扮晒野,廢話係少講咗,但態度令人想不停咁抽打佢......
有人一開始就存心欺騙,鬼鬼祟祟偷蕃薯嗰隻,我最憎人表裡不一,講咩嘢都係假嘅,算我有眼無珠,識錯人!(以後要防人,免吃虧)
想要單純嘅朋友關係,白撞嘅請高抬貴手,煩移玉步...

如果是真心喜歡我,欣賞我的為人,那我們握手言歡;
能結識朋友是好,但不懷好意的則敬謝不敏,我並沒有大家想像般好,但也不及自己所想像的壞;
我不怕寂寞,喜歡那孤獨的況味,對於自己那黑暗面,我珍如瑰寶;
不造次並不是不會,而是不願,我擁有高度自制能力,比任何人都更潔身自愛;
只是負能力太強總招惹瘟神。

趁新年還未到,要預先準備柚葉來洗澡,沖走衰氣。

殺殺殺!!!要借用火野麗的必殺技: 惡靈退散!!!

8 Comments:

Blogger Daisy said...

搵到一篇文,原來真係有人咁做傢,好驚!!

SUN時事…國際新聞
專家怪論:增免疫力 性格開朗
" 挖吃鼻屎有益身心 "
28/03/2004
【本報訊】奧地利一名醫生指出,日常多挖鼻孔、吃鼻屎,有益健康,更稱鼻屎具有增進人體免疫力功效。

胸肺科專家比施加爾建議,家長應鼓勵孩子多挖鼻孔和吃鼻屎,以增強孩子的免疫系統。他指出,鼻腔在免疫系統中有過濾功能,空氣經過鼻腔進入肺部,大量細菌會留在鼻屎。如果吃下帶有多種細菌的鼻屎,並讓小腸吸收,其功效就像藥物一樣,可增強人體免疫力, 手指挖鼻更乾淨。

比施加爾說:「現代藥物治療利用繁複的方法,設法增強免疫力,現在人們只需多挖鼻孔,多吃鼻屎,便可享有免費保健。」他發現,多挖鼻孔的人比一般人較健康,性格也較開朗。同時,用手指清潔鼻腔比用手帕來得更乾淨,因為手指可以深入鼻孔「靈活地清理」。

比施加爾建議,家長為了孩子健康設想,應多鼓勵他們挖鼻孔,因為挖鼻孔是人類與生俱來的自然反應。

比施加爾指出,當眾挖鼻孔會被視為沒禮貌和令人討厭的舉動,兒童卻可以開開心心地挖鼻孔,但是長大後,由於受到社會規條所限,怕被人指指點點,人們都習慣不公開地挖鼻孔。

比施加爾指出,如果擔心受旁人取笑,成年人大可私下或躲在一角,盡情享受挖鼻孔和吃鼻屎的樂趣。

10:25 pm  
Blogger winking said...

吓?咁恐怖都得?咩世界呀~

咁我咪有可能怪錯我個中學男同學,佢彈大大舊鼻屎過來,其實係想分甘同味,讓我身壯體健,笑口常開囉~

!(-_-)!

10:38 pm  
Blogger Daisy said...

各位觀眾,唔記得補充,果個怪人個鼻,係好似河馬咁傢,兩個鼻洞可以清淅看通透,所以,我諗佢財運都係麻麻,露哂財啊。

10:42 pm  
Blogger winking said...

補充:據哩位專家嘅說法,鼻屎仲可以當香薰咁用來改善情緒添喎~

挖鼻孔是人類與生俱來的自然反應-->咁人體仲有好多孔洞,係咪都會好自然咁去採探呢?哇~~~

10:46 pm  
Blogger winking said...

如果係我,就會冒死都影低佢...

10:48 pm  
Anonymous Anonymous said...

好耐之前已經聽過, 食鼻屎可以增強抵抗力...

個人兄咁環保食番又冇四圍揩同彈, 已經令身旁人士得益不少.

(不過, 比我唔會望佢:p)

仲有啊, 祝新一年妖人妖事通通死開晒!

1:29 am  
Anonymous Anonymous said...

流鼻血都算係礦難之一......

有冇在街上見過人以2隻手指同時開鑛 XD

5:59 pm  
Blogger winking said...

Sputnik,你搞錯喇~黛唔想望嫁,佢瞓瞓吓剛好紮醒咗撞到正咋陰公......

承你貴言,大家咁話啦~^_^

SuperKenKen,以2隻手指同時開鑛真係聞所未聞,如果我親眼見到一定冒死都拍攝落嚟......

你唔係真係見過呀?咩人來嫁......咁可怕...@_@

1:41 am  

Post a Comment

<< Home