Friday, April 07, 2006

Emily Strange Fever

個人非常喜歡Emily Strange這個fashion icon,猶記得剛愛上她時,跟IW二人瘋狂地在Sistyr Moon翻箱倒篋,試完一件接一件的T-恤,不停地刷卡,高興地付錢,短短一個月內便購物滿$9,000,成為店舖的永久會員;只要這店一天不關門大吉,我們都可以利用那張9折卡,享受到那牛九一毛的微小價格優惠。

在此不透露我們二人個別之購買金額,總而言之,經過不斷的朝聖與奉獻以後,我們終於成功地儲夠消費額,正式成為會員,拿到一張式樣非常普通的折扣卡。

這真是個惡夢的開始,難得有了折扣卡,於是經常性地心思思有件事,隔數天便到店裡巡察一次,看看有沒有新產品推出。

瀏覽網站自然是每天的指定動作,一看見站內介紹新產品,便如狼似虎地即時狂奔店內,活像是到歐洲搶LV的香港人,總之一切都講求快、狠、準。(事先聲明,在這裡我並沒有誹謗侮辱別人之意,只是運用了一些誇張點的表達手法罷了, 如有得罪,敬請原諒。)

然而自從去年IW決定戒除惡習以後,我便甚少涉足那裡了,買東西始終是兩個人好,有商有量,互相給予對方意見;也可以互相制止對方,當然,這種情況是不常發生的......



人家都說桃紅色很襯我,穿著也覺得不壞喇~
右邊的是友人的Jack與南瓜頭,下面有J那懶有型的頭





T-shirt, earrings and bracelet......oh~the sneaker is missing...may be I should paint one on my own......

Happy with Emily Strange~~:)

21 Comments:

Anonymous Anonymous said...

網主,睇到你篇日記,有感而發想寫d野~~我好中意b+ab既, 自從我出左張it信用咭之后,不停咁買之下,卒之做左佢地既vip, 之后仲大鑊,原來我己經係呢間店買左坐底8萬蚊...天呀,唔覺唔覺原來每個月幫佢地買幾千蚊衫....而家開始想收歛啦..,不過完全唔買既話就無可能,只可以買少d其它鋪頭既衫比多d quota佢啦..

11:44 pm  
Blogger winking said...

哇~哩位朋友仔,回頭是岸呀,如果有多餘錢都冇所謂嘅,最緊要買得開心著得稱身囉~

好有興趣想知道,你到底買咗幾耐,累積到8萬蚊咁勁?

好厲害啊~@_@

IT d嘢真係幾昂貴,好在我買嘢時貴時平啫...

而且我有太多敗家嘅途徑俾我散晒副身家...>_<

12:02 am  
Anonymous Anonymous said...

哇你可以叫我啦!
我有3件emaily tee架~
今個夏天仍會入貨...
超鍾意!

1:53 am  
Blogger winking said...

咁史賓女你有冇折扣卡呀~冇就梗係要叫我啦,慳少少都好喔~:)

2:19 am  
Anonymous Anonymous said...

側身那張很有"睇頭"~~ haha~~

到底, 是不是所有女生都是這麼起歡買衫......我的女朋友都是不停買....不停買....不停買....

2:31 am  
Blogger winking said...

KenKen,等同男人鍾意買音響買玩具啫~:D

8:44 am  
Anonymous Anonymous said...

HI 網主你好呀,覆返你既問題先~~

8萬蚊是打從有左張it visa開始,唔...我諗大約係04年倒啦, 每次行過b+ab都會去巡鋪, 你知唔知我買到所有在油尖旺既呢間鋪既sales都識我, 有次我損左少少, d sales即刻拿拿聲攞塊葯水膠布比我..可想而知我每個月買野買得幾金..

我呀媽成日話我個個月同沈嘉偉打工, 我諗諗吓又係喎, d衫多到根本着唔晒, 可以日日新款咁返工, 不過冇法啦, 因為好多時放工冇野做就行街, 行街就去買衫, 整整吓就用左好多錢去買衫啦..

3:32 pm  
Blogger winking said...

IT狂迷朋友仔(又亂咁幫人安花名~~:p),
Thanks for your reply!
的確係好厲害呀~我最勁都係得嗰一千零一次,跟個friend去Prada, Miu Miu, DKNY, GG Armani度買咗HK$20,000嘢~
諗起上嚟當年真係唔識個死字點寫,有張visa就亂咁fing錢,點學似個朋友咁,有咁高消費能力呢?
不過佢係咁話哩件點好點好,又話好抵買,貴買平用,咁唔覺唔覺就敗晒d錢去囉~
後來用咗好耐時間先還清d卡數咋陰公~
嗰時我仲咪出嚟做嘢,靠幾份補習交學費同日常開支,你話我係咪一個勇字橫喺心口呢?!

4:17 pm  
Anonymous Anonymous said...

哈哈,網主你都好勁喎~~我就唔夠胆一次過買2皮野啦.我剩係係year 1攞到第一期grant loan時買左個lv比我家姐, 咁你果陣時係咪還最低還款額?不過我買時買,一定會期期還清d咭數..你知d interest幾甘架啦.

我讀year 2時都有4份補習上身,錢係揾到, 不過整到d成績差晒, 所以year 3時cut晒d補習,咪靠果份grant loan生活囉..

9:27 pm  
Anonymous Anonymous said...

我都好鐘意emily衫, 不過只買左一件咁大把, 貴嘛, 又唔係成日著, 佢d款雖然係t-shirt, 但真係幾靚, 質地又唔錯喎~~~

Tessa

4:04 am  
Blogger winking said...

IT狂迷朋友仔,當年我都係讀緊year 1,補幾份習返補習社做導師賺五千幾蚊一個月,雖然都係辛苦錢,但就好貪靚喜歡買嘢...

當年好在有個朋友仔幫我手,先解決倒個欠債問題......後來我全數還俾佢,不過哩份恩情就還唔倒,因為後來我地因x失義......

X=他喜歡我,我不喜歡他那類老掉牙嘅故事

---------------------------------

Sa, ha~我計過喇~大大話話我都有成廿幾三十件Emily T-shirts,不過有d T-shirt 個logo print唔係幾得,洗幾次就甩晒色......@_@

不過我都冇丟到,用透明膠袋入好,日後拿來鑑賞......呵呵~

1:45 pm  
Anonymous Anonymous said...

網主, 你個朋友仔咁肯幫你, 真係好難得~想當年我個同學,為左佢男友果間公司比少d稅,竟然叫我幫吓手, 用我d資料扮係佢男友公司既職員納少d稅, 當年年少無知既我不虞有詐,本來都應承左,點知比我呀媽知后鬧到我死..唉,點估到而家d人咁鬼複雜.

網主你都好多桃花噃..哈哈,(唔洗唔認),呢d係好事黎既,唔遇到d事點知邊d朋友好邊d朋友唔好噃..)係咪~

 

9:31 pm  
Blogger winking said...

IT狂迷朋友女,呵呵,唔好意思呀~明知你係女仔,但就係咁叫你朋友仔添~

我這個人不太為意性別的,鎖你呀~

你嘅經歷令我捏一把冷汗呢,好在俾你阿媽知道,及時阻止咗,唔係真係隨時有麻煩嫁,哈,你有個精明媽咪呢!可喜可賀,相信伯母應該係個好可愛嘅女子...呵呵~

你呢,唔好揶揄我多桃花喇,你咁鍾意扮靚,一定係好省鏡,我呢,遇人不淑就多,唔係點會有[人渣磁石]哩個朵呢,說到多桃花,頂多係爛桃花,發臭蟲生嗰種至真...

歹命啊!>_<

10:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

哈哈~~我呀媽小事精明, 大事眼"鯨鯨"就真..
我唔係好"好"打扮架, 幾日先至化一次妝..又唔中意去理髮,因為唔中意坐定定,覺得好嘥時間.每次要去整負離子就慘囉..

"人渣磁石", 呢個term好多女仔都話自己果喎,唔, 我都唔可以話我佢地係人渣既,話晒佢地追果時都幫左我唔少, 雖然后來關係變差, 話佢地係人渣好似唔係好公平既,唔..頂多話佢地係衰神囉..

10:04 am  
Anonymous Anonymous said...

好多謝阿網主同阿it狂迷朋友女既交流,
幫助我消磨了一段“等班幸加富貴覆mail”
既時間又唔追得!

好精彩既購物狂sharing呀!

4:27 pm  
Blogger winking said...

it狂迷朋友女,

你咁嘅態度好好,好正確,我Wing獸真要向你學習...

人與獸為鄰,耳濡目染下,變成半人半獸,難怪古怪難纏,或者錯在不人,錯在獸,獸應避忌,遠離人群,自然各不相干,盡享天年...

Mon,咁多橙呀?噢~

6:53 pm  
Anonymous Anonymous said...

it's my pleasure~同你地傾偈好開心,難得可以笑吓冇咁悶~ 不過我呀妹都話我阻左你地好耐啦.個x-file 係時間要close.第日再同你地chat過啦.

7:52 pm  
Anonymous Anonymous said...

唉Wing獸,你有所不知啦,
那堆富貴橙,還是從蘿底來的呀!
沒人認領,塞晒俾我.....

人渣磁石我沒本事做,亦不想做但公司
確有很多如磁石般的人渣在我周邊盤旋,
我在“南極”忙碌中,就被無情地吸去
“北極”了....

10:48 am  
Blogger winking said...

吓?咁慘?!惡劣嘅人比比皆是,好似7-11,總有一間喺左近......

可能係,你附近較多7-11......

我公司最近都有醜寸女,因為就嚟升職就即刻大鼻扮晒阿姐......哩種人,任佢升到幾高,好似好叻又點,人格攞零蛋,而且做人咁擺款同扮嘢,人脈又邊會好?

Anyway,人各有志,我只係好頂唔順哩類人啫~-_-

11:54 pm  
Anonymous Anonymous said...

hey there!
I'm a huge hgue emily friends too!(yoo, I got your tee as well, but a black one)
honestly, I dont like the Emily store in HK now. They made everything expensive. The sold a tee around 300 before, but now is 400.
When I was lived in USA, I usually bought Emily stuffs in hot topic. I still order stuffs there, but online. The price is great when there's a discount. And I'm a fan club member from the EmilyStrange.com. The membership fee is quite expensive. But you could get an emily email address and ALSO a 10% off discount!!! just like your vip !! But from EmilyStrange.com you can have more choice!!

4:04 pm  
Anonymous Anonymous said...

原本仲諗住睇下開邊張卡好tim,點知睇到咁多人有d咁嘅經歷又真係幾嚇人,攪到我都唔知點好.........不過我以前都差唔多,但係依家同左個慳仔一齊之後就好d,唔會好似以前咁追名牌....我只係想出張卡有時想分期供下電器, 電話咁.....

6:54 am  

Post a Comment

<< Home