Wednesday, March 29, 2006

金三順熱潮

當小欣正沉溺於金三順的電視劇集之時,她的老友記Wing獸,亦後知後覺地重蹈她的覆轍......

我這人常無事忙,甚少看電視節目,碰巧這幾天有這個空閒,看了幾集「我叫金三順」,不看還好,誰知一看便迷上了。

這齣片子有點集大成之感,將開朗少女成功記,我的野蠻女友及BJ單身日記的原素結合在一起,共冶一爐的感覺。


金三順的性格蠻可愛的,敢言直率,我喜歡這樣的個性,不矯揉造作,不過份修飾自己,夠真性情。跟小欣都頗相似啦!哈哈!

但她不夠胖,要增磅才會更像三順啊,呵呵!



這套「我叫金三順」的DVD Box Set,我在北角購買只需HK35,然而在銅鑼灣的街邊檔口,竟標價HK150,說真的,我可看不出HK$35跟HK$150的有什麼分別囉~

今早在雅虎瀏覽這套DVD Box Set,發現有人叫價HK135,HK$35賣HK$135,淨賺HK$100, 真是好過去搶啊!


近期城中搶手貨品→布偶三順豬

剛剛留意到ATV有競猜遊戲,獎品是這隻豬公仔啊~詳情可瀏覽亞洲電視之網頁:

http://www.hkatv.com/index2.html

14 Comments:

Blogger tungpo said...

前陣子有線播了,幾好睇!

12:58 pm  
Anonymous Anonymous said...

嘩!!!! DVD BOXSET!!!!

據聞ATV版的配音就是有線版的那個呢~ 我覺得真的很不錯~ 感覺就似是真的三珣在說廣東話呀~

昨晚三珣行到上山叫晒救命又發晒神經咁狂叫, 非常非常正, 笑到我死!!

我似三珣... 哎哎, 繼家中爹娘之外, 連 Wink 獸也這麼說我呀... (^_^")

真有個三石也不錯~ 呵呵!!

2:02 pm  
Anonymous Anonymous said...

另外... 我早已在不知不覺不情願之際, 增了磅...

我以前, 仲瘦架!!

嗚.

2:08 pm  
Blogger winking said...

HaHa TP,原來連你也有看呀,這套片子真的很合時下女性的口味呀~

小欣小欣,呵呵呵~沒錯呀,三石真的很有型,呵呵~

我正在看啊~呵呵~好睇啊~

2:18 pm  
Blogger winking said...

那你不是應該很高興嗎?呵呵~

不過你不夠她暴力呀~哈哈~

2:22 pm  
Anonymous Anonymous said...

哈哈咁我又的確算斯文...
:P

定係韓國女人都暴力呢?? (@_@)a

7:37 pm  
Blogger winking said...

聽講係呀,尤其係年長女性,好似三順個阿媽咁,夠猛呀~

好可怕~~~~_~

12:34 am  
Anonymous Anonymous said...

我個made in korea既friend好斯文架。不過D 阿家獅就真係好兇下,我試過去lotte supermarket俾班阿糟獅,阿家獅 "bell"番出呀!

韓國男人嘛,我識o個個都好gentleman,講野陰聲細氣,好似無食參就斷氣就斷氣咁架!

of coz,打到個老婆/老公半死的亦大有人在啦!

Anyway,家陣香港好多人都好有戾氣啦!

6:22 pm  
Blogger winking said...

Mon你都識幾多韓國朋友喎!真係交遊廣闊呀你~~:)

靜靜雞話你知,其實我都好暴戾嫁,成日想打人,不過就唔係咁明顯咁表露喺人前啫~

因為實在有太多人欠揍囉~

呵呵~

9:34 pm  
Anonymous Anonymous said...

小wing,
如果你睇完,可否借俾我?是否有配音?

tammy

11:32 am  
Blogger winking said...

Tam Tam, no problem,有國語配音,中文字幕...:)

12:34 pm  
Anonymous Anonymous said...

吔,交咩遊廣闊吖,咪就係數黎數去韓國個三四個咁大把囉! 我都好火爆架,你起碼個樣都呃得下人嘛,哈!
我不知幾enjoy睇你同小欣既sharing,食既著既,玩既家陣連
唔駛睇金三珣都知套戲講咩,有幾似小欣,又有阿三石呀咁!

5:56 pm  
Blogger winking said...

Mon,多謝支持,我請你做我個網站嘅推廣呀吓~呵~

友情價脆脆地收幾排吉百利朱古力當人工,okay!

哈哈哈~

9:51 pm  
Anonymous Anonymous said...

呀,朋友,是用來互相支持的吧。我中學時很喜歡買書簽,上面寫的通常都極盡詩情畫意,有些又很鼓勵人心,我還記得當時我有一個好同學偷偷獨享了我們得獎的獎品,給人家告發了也還不認,我於是送她一張書簽,上面寫“好東西要和好朋友一同分享”,然後當然我再憑簽寄意,乘乘機機寫了很多啦!($2的書簽,要用盡啊!).......

我那友情價,可以用一排任何牌子黑朱古力來代替那幾排吉百利朱古力當人工嘛?哈哈!

9:51 am  

Post a Comment

<< Home