Friday, April 07, 2006

燒Fuse

很累啊~很累啊~
累得快沒有了意識
累得連寶大爺的親吻都差點忽略掉
累得想大叫「他媽的!我很累啊!」
累得想打人,瘋狂地毆打一個自己痛恨的人

為什麼會這麼累?
錯在心軟錯在做老好人錯在有情有義
但要撐要頂還需要有足夠的體力
我只有衰敗的身體
替別人按著電梯或拉著大門而扯傷的左手

意識在遠離可是我還在想著弟的婚事
今天一個電話明天便要見對方家長談婚論嫁
我說你為何不前兩三分鐘才通知我
那麼我必定不懂反應也許就不會怨懟不斷
然而我未開始連珠炮發
又被說得有道理的藉口瞞騙過去
其實我不蠢只因你做事沒計劃過份心急
但我卻不會戳破
因為我是你的姐

我在想著明晚是否可以拿出一點談判技倆
盡量壓低價錢商量婚事就像商業決定一樣
你叫價太高可能我會即時反枱繼而一拍兩散
繁文縟節可省掉便省掉無謂像賣女那般惹人討厭

我反覆在思量唯恐會壞了弟的婚事
也許我該像隻鴨子乖乖坐著否則大事就不妙
廢話連篇我不是在作詩也許什麼也不是
別了我的網誌這數天又得忙亂

.........................

救命~~~~~~~~~~
Help~~~~~~~~~~~~
Frustrated without tears~~~~~~~~~
The heavy rain from my eyes is salty and with sorrow
I really wish I can be cruel and selfish as the other bastard!

4 Comments:

Blogger 小丑 said...

有何不可?又不會傷害別人。
食要食得開心,自私要自私得開心,豁達要豁達得開心。古來聖賢皆寂寞,唯有玩者留其名。

7:45 pm  
Blogger winking said...

「知否世事常變,變幻原是永恆...」

Joker,此刻我家中已經發生家變了~~~@_<

10:42 pm  
Anonymous Anonymous said...

有咁恐怖嗎?!!!!
攪結婚的確係幾煩,
我睇都睇唔少,
最煩係唔識分配工作,
wing獸...
祝你心平氣和,
打少幾個爛生果~~~

Tessa

4:08 am  
Blogger winking said...

Sa,昨日我問細佬改咗幾時見家長,佢竟然又話未定,唔好問佢...-_-

我頂佢個肺!之後佢仲要發爛渣,話我地唔想去就算數喎~我幾時有講過話唔想去,我邊次唔係好努力咁去配合?!好火!我最憎人地屈我,我要是身有屎就唔怕你話,都冇咁諗過你竟然咁想我,就真係心灰......

好痛心...喊咗成個下午,覺得好委屈...--:

1:29 pm  

Post a Comment

<< Home