Saturday, February 25, 2006

人生的諷刺

這兩天休假,跟媽和她的朋友到澳門玩。

雖然跟大家一起渡過了快樂的時光,然而自己不過是血肉之軀,整天推著輪椅遊走於大街小巷也甚為疲累,回來後便待在家中休養生息。

當人家在讚賞我很孝順的時候,我並沒有太大的感覺;這麼多年被誣賴過被稱讚過被辱罵過被嘲弄過,公道不在人心,而是在自己的心裡,我只是做我應該做的事情,沒什麼值得別人讚賞的。同樣地,選擇了較易走的路的人,也不該受到非難,人是非常軟弱的,要作出犧牲並非易事,自私自利只是人之常情,到了非常時期,大家的選擇也許都是一樣的。

我從來就不曾要求過自己要比別人強,逞強也只是為了家人,雖然這一切並沒有被誤解,只是長久以來的付出,最終就如同愛情一樣會褪色,漸漸地所有的事情都變得稀鬆平常,再沒有人會體諒你的難處,只會認為這所有的都是理所當然的事。

跟媽談起家裡的事情,方發現自己竟然是何等的偉大,我從來沒有留意到,自己對這個家居然付出了這麼多,然而無論我如何傾盡全力,照媽的意思去做,我只會被要求得更多,因為只有我有能力付出,只有我願意聽她的話。

能力愈大,責任愈大,付出也更多,我背著沉重的擔子,不停地向前跑,直至筋疲力竭,倒在地上被無情的烈日燃燒著我的皮肉。

這真是人生的一大諷刺。



疼自己,買了迷你老婆餅來大快朵頤

13 Comments:

Blogger XexeX said...

我23、24號都過左澳門。

不斷付出,慢慢地所有付出變成理所當然,之後Ask for more,能力做到既都想你做。

不過對屋企人,真係唔計得咁多,因為我知道,父母為我付出過既,唔係希望有回報,只係因為大家係一家人。

12:03 pm  
Blogger winking said...

哈,咁橋呀,不過碰唔見呀~

多謝你嘅開解,其實我都冇計較付出多少,不過有時候真係好辛苦,係咁死頂,頂唔倒都要頂,一個人苦撐,個心真係好苦,最難受係要獨力去承擔一切......

所以要對自己好些囉~

1:15 pm  
Blogger sidekick said...

同聲一哭...
祝大家繼續頂硬上... (鬼叫你係你呀...)

7:18 pm  
Blogger 小丑 said...

有能力,付出多d,好正常。妳只係有點累,休息下,再行過。
畢竟,可以付出是一種幸福。

9:30 pm  
Anonymous Anonymous said...

沒辦法改變的事, 我最近學識同自己講.
命運如此, 笑住逆來順受囉~
小踢O既同聲一哭, 加埋我吖!

10:53 pm  
Blogger winking said...

咁就3哭囉~
好啦~姊妹們,繼續頂硬上啦~天要降大任於斯人,必先勞其筋骨,餓其體膚嘛~ 

11:58 pm  
Blogger XexeX said...

一個人撐又真係幾辛苦,唯有平時對自己好D啦

10:38 am  
Blogger winking said...

Xexex, thanks!!! ^_^

8:54 pm  
Anonymous Anonymous said...

姊妹:YOU........are not alone 呀!
我阿媽都話:“xx,呢頭家如果無你,真係”冧”左好耐啦。我哋真係識生,生個好似你咁
孝順顧家嘅女...結o左婚仲俾咁多(下刪數千字)

所謂家家有本難唸的經,珍惜家人,講多幾倍
唔該無緊要啦!

禮多人不怪,人人又讚你有家教,right?

9:50 am  
Blogger winking said...

話時話,對阿MON你嘅家庭背景真係唔太清楚,不過既然同聲同氣,咁就要互相扶持喇~;D

所以話呢,哩個年頭,真係生仔好過生女,女比較顧家,又善於體諒父母多D囉~

10:38 pm  
Anonymous Anonymous said...

呀,我諗住你話負責搵poohb
組織拜年團嘛,咪打算有時間
大家update下近況囉,點知.....
總之就我睇你好好,你睇我幾好啦!

11:46 pm  
Blogger winking said...

Mon,我有做嘢嫁,Pooh B佢冇時間,同埋我講完件事之後佢冇咩回應,只係有點疑惑...

於是就這樣不了了之了...

10:25 pm  
Anonymous Anonymous said...

咩事令PoohB咁疑惑呀?拜年?打牌?
定係奇怪我同你點樣取得共識呀?

好,唔拜年,都可以拜訪啫!等我出馬!

p.s.你有無話weekend邊日唔方便?

11:06 am  

Post a Comment

<< Home