Saturday, February 18, 2006

KitKat一下

KitKat兩款新口味--Tiramisu及Caramel正式在港登陸,暫時只在7-11見過,現在正值Promotion時段,兩塊售$14,價錢尚可接受。

昨晚飯後在7-11蹓躂時因抵受不住誘惑便買了兩塊,本打算無聊時才拿來吃以解煩悶的,誰知放在電腦旁邊礙眼,於是又引不住手拆開來咬它一口。

如此一口又一口,轉眼間那條Tiramisu口味的朱古力條便報銷了,於是我又轉向Caramel那條,狠下毒手令它香消玉殞......

由於是一條庄的,所以咬起來感覺會好些,彷彿滿口都是那朱古力的濃郁美味,讓人欲罷不能。

幸好只是買了兩條,吃完了就沒有了,才不致因狂吃而變成胖子(其實已經比從前長胖了很多......)~

不過真的非常好吃囉~


看到就嘴饞了......


UK版的焦糖口味,但包裝及形狀跟我所買的都不一樣


Strawberries and cream,很想試啊~~~

18 Comments:

Anonymous Anonymous said...

呵呵!!
吃巧克力時真的會產生一種幸福的感覺。
每每情緒低落時,我也找巧克力去吃。

10:57 pm  
Blogger winking said...

Longman,so what is your favourite brand le? ;D

I love Godiva and Meiji...

11:36 pm  
Blogger 小丑 said...

可可豆係有令人快樂既興奮作用,土著用來作催情藥。

12:30 am  
Anonymous Anonymous said...

焦糖味我就唔岩啦~
tiramisu味好吸引喎!
一定要試吓先!

12:37 am  
Blogger winking said...

係囉係囉,所以最近我好無聊咁就狂食朱古力囉,食到變咗大肥婆囉~~~

不過依家戒咗囖,食到厭晒,見倒都想嘔...

過猶不及啊~~~

8:46 am  
Blogger tungpo said...

睇落似乎幾好味喎!

10:33 am  
Anonymous Anonymous said...

多吃kinder的河馬仔或薄身帶果仁的巧克力塊!

5:17 pm  
Blogger winking said...

Kinder河馬仔?

12:54 am  
Blogger M78星雲人 said...

我也試過.真是不錯的朱古力.-.

2:25 am  
Anonymous Anonymous said...

我是說,我喜歡吃kinder的河馬仔(happy hippo),kinder繽紛樂及kinder康脆麥( country)!
好好吃,又不貴!

河馬仔個樣得意又好味! 你快試下啦!
呵呵!!

9:40 pm  
Anonymous Anonymous said...

呀,朱古力,呢個topic真係開正我o個“範”!

我食朱古力,並無時間季節地點心情可言,
只要想食,就會隨手往自己那好像紅白藍大的手袋裏面摷,朱古力對我而言如身份證一樣,每次出街都總會帶備!

我也愛Godiva, 亦愛Royce啊!See's 的太甜呢!

10:15 am  
Blogger winking said...

哇哇,Mon係chocolateholic呀~@_@

Can I name you Chocolate Monster呢?啱啱好Cooker Monster收咗山,佢個位置可以由你接上喇~呵呵(講笑啫,咪打我呀!)

8:03 pm  
Anonymous Anonymous said...

Hey man, let's give me 5!!!
我點捨得打你呀,簡單想歡呼出嚟啦!
典解?因爲我上次到美國出trip,班
本土同事已經幫我起左呢個雅號啦!
佢哋話佢哋已經當chocolate係正餐,
估計、不到我呢條過江龍仲勁......

唔........有人見到我喺Walmart買左
百幾蚊(美金)朱古力囖!

9:50 am  
Blogger winking said...

哇哇哇~~~十個服字!Mon果然係好勁呀!
yeah! ;D

8:59 pm  
Anonymous Anonymous said...

呢個令我又愛又恨,又當之無愧嘅稱號,
絕對唔係浪得虛名嘅!
話時話,Cadbury出D朱古力product較
甜多牛奶,我個人較愛dark chocolate
那種獨特苦澀味,好man(哈)!

~~尋日仿佛聽到它的呼喚,說吉百利聽取了我
的建議,出了一系列dark chocolate呢!

我買了"Flake Dark Chocolate"(好爲人師TIME OUT不過係DARK CHOCO)....~~

10:06 am  
Blogger winking said...

Flake Dark Chocolate一咬就碎晒,搞到週地都係,好麻煩喎~我本人就不喜歡喇~hehe

10:49 pm  
Anonymous Anonymous said...

~hehe~我呢,對朱古力是一點兒也不會浪費的,我又豈會讓此等事情發生!

這根新出的dark chocolate flake 比起
Time-out質感較“實在”,實蹦蹦的。

不過我都會用toilet paper墊住吃,之後
那些碎呀,就會堆埋一堆往口裏倒進去呀!
(原理和吃蛋卷差不多呢!)

10:28 am  
Blogger winking said...

哇~Mon,果然是名不虛傳的Chocolate Monster,我甚至懷疑你有警犬的鼻子,可遠距離嗅出朱古力的味道來呢~(講笑,唔好介意...呵~)

我那鼻子較不幸,只嗅到惡臭味如乘客的汗臭味狐臭味尿味口氣味臭丸味諸如此類的怪味來...-_-

Royce有一款photato chocolate,超美味的,可吃過乎? XD

11:06 am  

Post a Comment

<< Home