Wednesday, September 28, 2005

Full Set la~

諸事不順,總有開心事情,其一,昨天趁在外開會,午飯時溜了到玩具反斗城[潛]軍曹鎖匙扣...

多了一隻Kururu,一隻Doruru,不過都抽到這隻Keroro,唷呵~


Yes Sir!眼仔碌碌,精過碌木...(冇錯,我係有些少低俗...)


個樣好騎呢~



OK樣


裝好人樣


眼鯨鯨樣

在扭蛋機前遇到同好者,只見他也在拚命找換硬幣扭動機器的轉把...

未幾他冒昧地問我是否有不要的與他交換,擾攘間我以Kururu跟他換了多一隻Doruru...

當天將Doruru送了給麥太的愛子--小麥子...(據說非常喜歡呀!Good!)

今天捲土重來,哈,皇天不負有心人,終於給我儲齊了全套公仔鎖匙扣...


樣子至可愛的Tamama,Sputnik至愛!


變態樣/歇斯底里樣


怕羞樣?


笑容可掬樣


招牌天真可愛樣

這套鎖匙扣真是既便宜又好玩,我整天都在按動桿子變動眼睛呢!

18 Comments:

Blogger The dog and a blog said...

大眼wing姐姐,嗚,媽咪昨天去扭蛋蛋,5隻有4隻係tamama呀........佢好想要紅色個隻giroro,佢想要斜睥的giroro呀....嗚嗚....我的西莎錢錢都花在蛋蛋上了!!!

10:39 am  
Blogger Daisy said...

變態樣/歇斯底里樣好得啊!!

12:17 pm  
Anonymous Anonymous said...

有志者, 事竟成!!
恭喜晒!!!
我估今日我可以去抽一個, 看看自己運氣先!!

1:27 pm  
Anonymous Anonymous said...

你就好啦,齊set啦!
早兩日d怨憤冇晒,不過放工都係去抽隻玩吓先!
(早兩日朋友鋪頭未返)

2:07 pm  
Blogger winking said...

好想知道你地嘅新update...:)

Jumbo真可憐啊~怎麼連飯錢都沒有了呀~:P

我本來有3隻Giroro的,可是其中2隻都給了人啊~真不巧喇~

10:01 pm  
Anonymous Anonymous said...

我今日去青衣城個toyrus, 發現一千零一部軍曹扭蛋機已經售罄... 殘念

但我個泳帽軍曹到了, 明天有!!^0^

12:38 am  
Blogger The dog and a blog said...

wing姐姐我有齊晒啦,用多出來的tamama換的,星期一換咪giroro就一set啦,好野有番西莎食啦!

3:20 pm  
Blogger winking said...

Edward,咁收到貨記住post過我睇喎~:)

Jumbo,咁醒目識同人換呀~都好,唔駛冇飯食咁慘...

7:42 pm  
Anonymous Anonymous said...

收到貨啦, 好鬼得意!!
看看這裏
泳帽軍曹

12:47 am  
Anonymous Anonymous said...

噚日抽到一隻kururu同一隻giroro...
近排成日都抽唔中想要既野. 唉.

2:07 am  
Blogger winking said...

早知你同Jumbo交換啦~佢本來有成4隻咁多呀!

7:43 am  
Blogger winking said...

哇~卡娃兒呢~不過點解Edward你部電腦同個keyboard影出來咁污糟嘅?~

7:45 am  
Anonymous Anonymous said...

:P 其實果個係我細佬個陳年keyboard, 但我果個都不是好得去邊, 因為成日用, d污垢又洗唔到!!

5:27 pm  
Anonymous Anonymous said...

今天上課我班學生先攞呢o的野出黎玩,軍曹真的是那麼吸引? =.="

8:48 pm  
Blogger winking said...

這個當然啦~為人師表者,更應多加留意之,這樣才不致於被認定為落伍喇~

講開又講,不知怎的我對這些小孩子的新玩意頗有先知卓見喇~也許是我這人童心未泯吧!kakaka~

9:09 pm  
Anonymous Anonymous said...

童心未泯?

他們是中七生........

9:23 pm  
Blogger winking said...

我說我呀~ka~

你那些徒兒,不會都是女孩子吧?大男孩如Edward不是也挺喜歡keroro軍曹嗎?giro~

11:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

sorry睇錯
喜歡軍曹的人有男有女,但好似女同學居多.

10:28 am  

Post a Comment

<< Home