Monday, September 26, 2005

腦便秘,情緒不穩,不想寫,繼續玩物喪志...

總好過以杜康解憂,或玩味甚麼悲情好催化思念,放不低的情在心底深處迴轉十萬九千八百一十六次...

結果在大氣的水滴與微塵翻滾了六億八百四十多次後,漸漸歸於無...

可惜這僅是我的想像,感覺不曾減弱,報應不爽,不遲也不早,偏偏在那最令人感懷的時刻,如密麻麻的雨打落臉上...

於是,我假裝那淚滴源自刺痛的感覺,卻連撲向熱燈的蛾也瞞騙不到...

在玩具反斗城看到軍曹扭蛋機,在妹子的慫恿下投下了HK$50大元(拉扯頭上的桿子,可轉變眼睛喇)...

結果有兩隻相同,欠了Keroro跟Tamama,不過能擁有Giroro及Kururu,我已感到非常滿足喇~


窮凶極惡樣


反白眼


直視


凶狠樣


斜睥


古惑陰濕樣


爆眼


反白眼


正常眼


一級爆裂眼


深藏不露樣


若有所思狀


杏眼睜圓


煩惱嘆息樣


唔知咩野樣

(哈~黛san,是否很期待呢?Kururu式gege 奸笑)

11 Comments:

Blogger Daisy said...

係啊!我好鐘意煩惱嘆息樣啊!正!

10:29 am  
Blogger The dog and a blog said...

我由黛姐姐的blog八掛的走來看看,因為黛姐姐跟我說你是又可愛又好人又美麗又愛化妝又愛玩又體貼如果黛姐姐是男仔一定追你的人(要一口氣的說)。

經她這麼一說(雖然我是隻狗女女),但是都很好奇的走來。我和媽咪都好喜歡買公仔,不過沒有買kero,呵呵不過我地有漫畫and動畫^_^。所以看見你的blog會很有親切感,汪汪!

我由妳的blog最早的post看起(未看完),好像在窺探你的心思似的,不過想先post一下給你,有這麼一隻小狗在你的blog內瀏覽中。

你真係幾靚下wor,隻眼好大隻,好可愛^_^。

1:26 pm  
Anonymous Anonymous said...

唔知咩野樣

我估計是被Keroro出賣完的眼浸浸樣!

2:13 pm  
Anonymous Anonymous said...

唔知出左添.
突然間, 意識到發憤怒為扭蛋力量!
放去走去扭先!!!

2:37 pm  
Anonymous Anonymous said...

我都話, 你個blog 已經被這批外星生物佔據左啦... 直頭同你洗埋腦, 更如瘟疫般傳開去....

(我download左頭兩集, 陸續download中... 希望不會中毒太深. 哈!)

3:00 pm  
Blogger winking said...

黛san,咁快d攞走佢啦~:P

Jumbo hello hello!你咁激讚,或會有人看不過眼,激起公憤個噃~不過得你咁支持,thankyou哂喇~:)

你都幾得意丫,喵噢~(寶哥上身...)

Edward,有冇入新貨呀?好正嫁~10蚊個咋~

Sputnik,宜家我只欠Tamama咋~不過又好驚
會勁抽到其他款...-_-...點算好?????....-_-

小欣,可以送你一隻Kururu,喜不喜歡呢?

10:39 pm  
Anonymous Anonymous said...

GeroGeroGeroGeroGeroGeroGeroGero~~~
TamaTamaTamaTamaTamaTamaTamaTama~~~
KuruKuruKuruKuruKuruKuruKuruKuru~~~

(共鳴中~~~)

11:27 pm  
Anonymous Anonymous said...

冇入新貨呀?

未呀, 日本訂果d都未到....
10蚊都幾扺, 咁我明天去抽抽先..(行唔到都要去^0^)

12:10 am  
Blogger winking said...

小欣,

kerokerokerokerokero...

隨時可以交比你呀~:)

Edward,

日本訂了很多嗎?還是只有上次說的那隻呢?

11:33 pm  
Anonymous Anonymous said...

不是很多,
我只是訂了泳帽那隻, 因為幾搞笑

我朋友就訂了頗多!!

話要三個星期才到... 應該差不多到啦!!

10:21 am  
Blogger winking said...

真的便宜很多嗎?

7:43 pm  

Post a Comment

<< Home