Wednesday, September 28, 2005

你冇野呀?

冗長的會議教人身心疲累,然而在半途中卻出現特別狀況......

帶來的產品(獎品)不翼而飛了!!!

到底是怎麼攪的?都不是第一次在這場地舉行會議,今天卻鬧出了這麼嚴重的事情來?


沒有了.......

點算之下失去了接近10件的產品,真糟糕喇~

人們開始議論紛紛,認為貨品之所以遭到偷竊,是場地負責人的責任;然而根據一般的情況,由於並沒有事先要求對方將貴重東西鎖在夾萬內,於是對方並不需要付上任何責任......

我向那邊的負責人交待清楚詳情經過後,便離開了會場 (此時會議也結束了)。

最氣人的是:

臨走前看到以下一幕:

悍婦1號: 我想要個信封,咦~哩度咁啱有一個喎~我可以拎來用嘛?
(手伸入我個袋裡面企圖取走我個雞皮紙袋)

世界女:我諗應該冇問題嘅~{低能!個袋又唔係你嘅!關你咩野事?!乜得你咁多嘴?!...講句唔清楚會有問題咩?咁樣已經構成[教唆別人犯罪]嘅罪行喇~死蠢}

我見當事人已經將我個雞皮紙袋拎咗出來,於是一手搶回來(好溫文嘅動作~),黑晒口面,聲音盡現不快地道:

「唔該唔好任意拎走我嘅野,你要紙袋我有而又冇用嘅話可以俾你...」
(誇張地檢查完後再交給悍婦1號)

我是非常不滿,奇怪為何有人可以如此猖狂,小時候唸書,她們的母親沒有教她們[不問自取,是為賊也]的道理嗎?書都是白唸了,浪費了納稅人的錢,父母的培育呢!

對辨別罪惡的意識這樣低,難怪其中有人早有前科,貪小便宜多拿一份贈品也不作聲,問她又不招認。

說什麼發財立品,層次不同,我呸!如此貪心活脫脫小人嘴臉,如何裝上等人扮高貴?縱然身上滿是名牌貨品,內裡骯髒污穢,名牌也被你染污喇!

又到了要告解的時候,因為內心堆積太多憎惡的感覺,但在如此醜惡的人堆中,如何不找狂?真要大聲慘叫HELP!

19 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我估我會係她面前"扮"報警(因差人唔會受偷紙袋案件),等她醒覺此等為偷竊行為。金玉其外,果然敗絮其中。 Kitty

10:55 pm  
Blogger winking said...

哩條友仔早已臭名遠播,係人知佢潑辣又麻煩,不過我至痛恨嘅反而係阿世界女,因為我覺得佢咁樣好有問題...

個袋唔係佢嘅,佢憑乜野可以批准人拎走?如果咁都可以,我又試吓走去佢度拎走佢d野,最多搵人做role play,重演上述片段,反正佢咁都可以嘞,咁有咩唔得噃~

-_-

11:40 pm  
Blogger 小丑 said...

通常我會暍一聲,然後有人自動salute。

btw,wink妳去唔去睇maggie開show?我去呀!

12:46 am  
Blogger winking said...

唉~太后降旨下來,凡事容忍,避免大動干戈,試問又可以點樣...(無自由,失自由,傷心痛哭眼淚流...)

其實個心真係好灰,大家有眼見嫁,別人亂來,做野做到一塌胡塗,我地一直在補鑊,一直在容忍著,除非有奇蹟,否則......

睇吓幾時蛀爛棵樹,唉~

我本來都決定去睇,叫埋你去,點知那日要上布偶班...唔知有冇下一場呢?

8:13 am  
Anonymous Anonymous said...

這些貪得無厭的八婆, 上得山多終遇虎,
遲早天收佢。

不過佢現在都唔好過, 有錢都無用,
因為佢地都好似餓鬼一樣,
心靈裏永遠都得不到滿足, 安寧!!

1:41 pm  
Blogger winking said...

Edward,多謝你的敵愾同仇呀~
今天又發生了別的事情,很慘喇~

10:02 pm  
Blogger tungpo said...

「不問自取是為賊也!」,這句可圈可點喎!:)

11:29 am  
Blogger winking said...

有d人,真係本性難改...唉~

7:44 pm  
Anonymous Anonymous said...

咁慘, 就算幫唔到你什麼, 都可聽你分享下啦, 一於星期六日開開心心過埋佢!!

12:37 am  
Blogger winking said...

冇錯~一於玩到盡~係呢!Edward你明天到不到牛棚呢?我們湊熱鬧的大概5點鐘到那裡,不過我正想著可能早點去看看...

12:41 am  
Anonymous Anonymous said...

哈, 看到你個post已經遲了, 要不然我也到那裏湊個熱鬧, 看看有什麼!!

不過今日真的倦得很, 現在才停下來... 晚餐也未吃

1:57 am  
Blogger winking said...

哇~為何這麼忙碌呀?保重呀!

8:57 am  
Anonymous Anonymous said...

都係玩多...
早上:放飛機(搖控, 唔係放人飛機)
下午:帶朋友看飛機
晚上:教會小組聚會
深夜:echo 車會聚會
...倦死了!

同埋outback caupon己到手了!!準備出動!!

1:54 am  
Blogger winking said...

哇!好充實喎~
outback coupon好吸引呀! :D

2:17 am  
Anonymous Anonymous said...

哈, 最多留張比你

6:54 pm  
Blogger winking said...

一張咁少?:p

7:40 am  
Anonymous Anonymous said...

係wor, 果度係你飯堂
咁留多兩三張啦(有限期, 要準時用晒佢)

11:34 am  
Blogger winking said...

He~今午剛和吉蒂去了吃闊條麵和Ribs...

7:47 pm  
Anonymous Anonymous said...

" ∩  ∧_∧
 ⊂⌒( `Д´)" <好想去食(lur 地中)
  `ヽ_つ ⊂ノ

11:37 am  

Post a Comment

<< Home