Friday, April 22, 2005

花得起我歡喜?

養寵物就像是〔燒銀紙〕一般,看個病問個症動輒數百塊,早前寶哥食慾不振,看病加上驗血檢查便承惠港幣一千三百六十元正,今早帶牠到診所洗牙,又是九百一十元,刷咭那一瞬我真有種情天霹靂,地動山搖的感覺;但只要愛貓健健康康,這等花費也不是什麼大不了的事情。沒法子啦!愛是付出,包括金錢的付出囉~

半年前阿妹洗過牙,才不過七百多塊,想不到物價上升的速度這樣快,真是害苦了我們此等貓奴才。

我經常跟家人說笑要成立一個基金給貓咪,籌集善款好等有需要時減輕負擔,只是妹子冷言相向,弟橫眉訕笑我,母更是沒空閒來理睬我,結果我非常沒癮頭地兀自喊窮。

〔屋漏偏逢連夜雨,船遲又遇倒頭風〕,往往是在你最沒錢的時間,突然發生這類要額外花掉金錢的事情。

套麥嘜好友菇時一句說話,真是貴到我〔雪雪聲〕呀!

3 Comments:

Blogger sc said...

貴貓真係搞鬼... (貴, 既可解作 "你的", 也解作貴重/昂貴/矜貴~)
貓suppose唔係野生動物, 天生天養(殺)咩??...(睇黎我要與時並進...)

(不過你地咁不離不棄都好, 好過有d人當貓係公仔, 玩兩野就掉鬼左~)

(不過如果好似G咁, 要幫愛咪比手術費就真係... 所以貴貓都算好彩~~)

我都話應該要鑽研下如何幫貓"cool牙", 幫貓瘦身以及幫貓做腳底按摩,
財路呀~~

12:42 pm  
Anonymous Anonymous said...

唔駛咁複雜啦,幫貓狗「美容」已經好好賺,我有錢都開番間petshop,尤其而家生育意欲低,個個駛錢落貓狗鼠兔上…正呀!

4:12 pm  
Blogger 小丑 said...

我反而諗起一塢廣告,無錯,又係廣告。
"花得起,不值得羨慕;花得起,並不如懂得花。"
養貓,不如養馬。

10:06 am  

Post a Comment

<< Home