Friday, February 25, 2005

粉人

我寫文章大都使用白話文,偶夾雜一些俗語,然而以下的描述非以口語記下不可,因為某某人的所作所為實在太那個。

樹大有枯枝,有d人就係一世好運,明明冇料,又冇自知之明,依然可安坐其位,扮晒有能力。

本來河水不泛井水,人地好彩都唔需要眼紅,只係依家做野講team work,共同處理事情,不免被其人嘅處事方法及態度所累。

〔老鳳〕就實係嫁嘞,當晒自己係老細,做個爛鬼經理以為自己好了不起,年資長代表好叻好能幹咩?吓吓點人做野,有鑊就勁卸俾人,又老人痴呆,講過當冇講,俾親佢d野奉旨不翼而飛。

〔咩你有俾過我咩?冇!你冇俾過我...〕
〔我已經俾番你喇,你自己捰吓啦...〕

嘿!最後人贓並獲,仲想抵賴?真係想將佢以〔狗頭斬〕侍候。

都唔明白佢點可以o係度生存〔睹〕,哩度絕大部份嘅人都好smart嫁嘛!system野唔曉,process flows又唔知,最不知所謂嘅係一d ownership都冇,自己d project旨意人地跟,自己闊佬難理。

仲要成日聲大大發惡鬧人,欺善怕惡,都唔反省吓係邊個嘅問題...

失魂夠衰啦!俾我d文件內容成日錯,有時仲離譜到冇做到以為自己做咗,反問人地點解唔跟進。

做自己野都唔好得去邊,冇logic又唔識分priority,郁吓就發脾四,sorry,我唔bind哩套,話鬼知你七孔冒煙。唔理你就唔理你。

愈講愈〔慶〕,不過我份人係咁,如果某d人嘅存在只構成其他人嘅re-work同麻煩,而佢地又冇料嘅話,我覺得佢地唔配坐哩個位攞哩份人工。

費話一輪,只想洩洩心頭之憤。

5 Comments:

Blogger 小丑 said...

個個都好人,世界無咁好玩架啦。

1:16 am  
Anonymous Anonymous said...

http://www.y28predictions.com/program/template/legend/rulea.php?file=01

阿婆: 小姐~ LEAD 去呢度將 KUI 打小人哇~ :P

4:22 am  
Anonymous Anonymous said...

甜品尚宮娘娘 :

粉人年年有,今年特別多。

妳所講既粉人、Tungpo 的肥老闆、... 我在每個留言板日日都見同類既怨鬱,睇黎每間機構的最高尚宮都是呢類粉人 or 似只有粉人才配坐最高尚宮既位置。

也曾研究過,是否因論資排輩做成粉人當道 - 絕對唔係。類似韓尚宮,鄭尚宮呢類對下屬相對公平、肯教人、肯承擔、有實學既資深員工大有人在,但多是被粉人排擠,一早無癮提早走左既多。機構越大,粉人當道既機會也越多。劣幣驅逐良幣既例子隨街都係。

唔好詛咒粉人,當而家人人都話向上爬既階梯已被社會上層 block 晒既時候,佢地仍一個個扶搖直上,當中必然有些本事 / 秘技我等小輩未掌握到,既唔係每一位都似崔尚宮咁因家族血緣因而擁有先天優勢咁簡單,
亦唔係純因吹捧功夫了得而上位。

粗淺研究,能成為最高尚宮既粉人必備最小 4 大強項 :

1) 識得幫提調尚宮隱瞞疫情 / 掩飾過失,肯幫提調尚宮做任何佢唔想親自郁手 / 出面做既事,識協助提調尚宮招呼佢未必有足夠社交技巧應酬既客戶之餘,又能表現得唔功高震主。

2) 識得將同事既功勞入自己數又不太礙眼,和將自己要揹既鑊卸走。鑊未必一定每次能卸比同事,但賴呢幾日天氣潮濕一樣卸到隻鑊,講藉口,辯駁既技倆提調尚宮又次次收貨既本事,唔係人人得架。至於放暗箭是否必備本事呢,以往觀察,常常放箭者,同事必察覺,亦有所防範和被圍剿。箭,永遠在關鍵時刻,放一支就夠,如小李飛刀,例不虛發。

3) 佢識得樣樣都卸比 d 內人 / 宮女做之餘又可執行到一套品管標準,保証到比 d 內人 / 宮女交既功課唔會有大錯令佢要揹鑊

4) 有洞察力,對機構內可見將來權力的轉移同人事的變更,以及日常工作中每個環節實際話事者的掌握比其他同事更敏感,更早察覺到轉變

11:51 am  
Blogger winking said...

Joker,有好人先有壞人,有對先有錯,明白...但對住d咁嘅粉人,真係好想死囉~嘔血呀~-_-

阿婆,多謝晒你哇~我打佢打到mouse都差d爛埋,可知我嘅怨氣有幾重...

燦兄,咦~似乎你都遇唔少粉人噃~好有心得咁噃...

多謝你嘅詳細描述,好到位,可惜我個網站人氣少,冇咩人留意到閣下精闢嘅見解,宜在自己嘅網站再張貼一次,好跟大家分享囉...

你中長今毒咁深,有冇買佢VCD Box Set呀?據聞北角有〔番皂〕賣,有齊一套,想幾時睇都可以囉~:)

1:30 am  
Blogger winking said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:30 am  

Post a Comment

<< Home