Wednesday, February 23, 2005

長今症候群

昨晚初次製作麵包,過程繁複,時間必須掌握得好,份量力度要準繩,否則滿盆皆落索,恨錯難返。

耐性就是這樣被鍛鍊出來的。

造麵包最難是控制發酵的過程,是次因為使用了簡易製作之材料包,只需加入牛油和牛奶,照著指引依樣畫葫蘆,倒是來得容易方便。

難題是,我不會搓粉團;搓搓紙黏土還可以,將粉團造型,沒好好學習過方法技巧,倒是有點雞手鴨腳。

此時腦海倏地響起〔大長今〕之劇集音樂,於是化身成〔長今〕,將粉團搓搓拉拉的,倒是有板有眼。

不過形狀還是有點瑕疵,焗好以後有點走樣...

始終不是〔長今〕嘛,如果我真是什麼也會的話,恐怕早已自滿得過火,人神共憤吧!

現在我仍無法忘記昨晚的麵包香味。

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

長今好苦,要做就做今英,有實力,又有後台;一係做連生,人唔叻,做野烏烏 where where,平日騰騰雞雞,但一世好命 ( 唔爆得劇情 )。

白癡問題 - 家中的微波爐可以焗自製麵包嗎 ?

11:26 pm  
Blogger winking said...

問題不白痴,微波爐也可以焗麵包,但要有烤焗功能那種。

自己焗的話,就幾時都有熱辣辣香噴噴剛出爐麵包食啦~Yeah!!!
(不過最好有洗碗碟機,否則洗0個個會媽媽聲...)

今英?咪搞我,費事501小弟要我叫yes sir!

況且今英好寸,我生平最憎人寸,扮高尚,晚晚見佢同崔尚宮都想打鑊佢地(江湖味重咗)...

我疾惡如仇呀!

係呢?點解你知道劇情,莫非你...

順便一提,星期六好似在北角港運城附近撞見你...咁急匆匆趕住買波乎?:P

11:40 pm  
Anonymous Anonymous said...

我就話做皇帝仲好. 口 up up, 手指指就得.

2:53 am  

Post a Comment

<< Home