Sunday, February 27, 2005

苦不堪言

肩痛,用了遠紅外線電動按摩器,痛楚更甚。

眼也痛,疑是眼膜發炎,血紅的眼睛如嗜血的野獸般駭人,刺痛難當。

味覺失調,嘗不出食物之真正味道來。

水腫,腳重得不想走動。

喉嚨腫痛,不想說話。

氣溫下降,呼吸不順,連大聲講話也欠中氣。

沒法子,哮喘患者,雖久未復發,但呼吸系統沒正常人強。

唯有留在家中,躺下來休息一下,喝茶看書。

這陣子,很多朋友及網友都病了,祝願大家身體好,儘快康復,重拾健康好體魄。

6 Comments:

Blogger Daisy said...

個心唔好番咁要點醫呀長今。

10:23 am  
Anonymous Anonymous said...

咁就唔好減什麼肥住啦, 等身壯力健時至慢慢諗啦.

(根本從來都唔覺得你有邊忽係肥播姐姐...)

(^o^) 小欣字.

12:37 pm  
Blogger winking said...

黛,心病咪心藥醫囉~嘿~

小欣,公司成村人話我肥咗好多,仲有人細細聲問我係咪大肚,幾[火羅]呀~-_-

9:05 pm  
Anonymous Anonymous said...

蝦~ 我發覺...
你公司d人都幾...
刻薄個播...

我會傻笑回一句: "係呀, 我係大肚呀, 恭喜發財, 封封利是俾我肚裡面果個幫補下d奶粉尿片錢丫唔該多謝晒~~"

(^__^) 成日失驚無神話自己有左兩個月的小欣字.

12:10 am  
Blogger winking said...

兩個月?點及我三個月呢!

可能我身邊嘅同事都係愛美嘅女性,所以要求自己之餘,對旁人亦較尖銳...

有得有失,起碼有人提點自己,唔怕會突然大幅滑落囉~:)

1:00 pm  
Blogger ziyi said...

u should also take care yourself too.....

11:50 pm  

Post a Comment

<< Home