Sunday, January 22, 2006

Happy Time with Friends

昨日,與友在家中開派地,沒有敬備美酒佳餚,只供應簡單小食,惟恐客人會餓著肚子離去,幸好最終沒有接獲投訴,大家歡歡喜喜地跟我道別,如是者又過了美好的一天。


香草瑞士汁雞翼


蜜糖丸丸


芝味十足的鮮露荀和雜菌



甚獲好評的Bailey Cheese Cake,差不多可以獨步天下了...呵呵~

友人離去前留下了汽水,也沒有算我那份錢,真是賺到了(說笑...)。幸好大伙上來一趟,這樣我才強迫自己執拾一下地方,現在家裡較以前整潔得多了。

看著大家有說有笑,間或無傷大雅地揶揄對方,還有不嫌我家地方淺窄、酒微菜薄,縱使我沒有經常參與大家的談話,心情還是非常愉快的。

謝謝友人的賞面,有空再來喇~   

10 Comments:

Blogger sidekick said...

係喎, 好耐冇食過你d cheese cake~~ 懷念~~ :D~~

12:28 am  
Blogger winking said...

踢,係呀,真你好耐囉,成年喇~
原來我哋都識咗年多喇~:)
日子真係過得好快......

12:41 am  
Anonymous Anonymous said...

讓我搭訕一下, 其實我都識sidekick, 特別是近來, 如果她的blog停了, 我的電話會有50%機會響起~~~

1:21 am  
Blogger ziyi said...

thz so much again, anyways may i have the recipt of the cheesecake...yummy yum

3:58 am  
Anonymous Anonymous said...

(sally)

Thank you very much again, wing.
I believe you must be a very good wife in future for sure!

re the recipe....can i also hv that :P

cu soon !

sal

11:22 am  
Anonymous Anonymous said...

我都好耐無去妳屋企lu~
都有成年多(前年12月),
亦好耐無見妳,
有無一年?!!!

Tessa

1:11 pm  
Blogger winking said...

Superkenken,哦,原來踢所說的那個人就是你呀~真巧合呢!:)

George and Sally,咩說話呢,大家開開心心我便高興喇~

食譜放在家裡,稍後張貼出來...:P

1:28 pm  
Blogger 小丑 said...

有野食記得預我哇,亞wink妳坐埋一齊食,唔好淨係煮先得架,小丑唔好意思淨係影爛相同埋食完又彈,但係又唔識煮,嘻嘻!
Bailey Cheese Cake真係好好味,下次落糖霜哇(又黎!)。

10:07 pm  
Blogger winking said...

Sa,不經不覺,時間真係過得好快,快到我都忘記咗有幾快,轉眼間又一年,年年如是,不無唏噓呀~

Joker,咁客氣~我只係盡屋主之責,務求客人有賓至如歸嘅感覺啫~多謝你嘅讚賞同意見,下次再〔擦〕過~~:)

12:05 am  
Anonymous Anonymous said...

wooo the cheesecake looks nice!! I wanna have the recipe too! Thanks Winki.

1:43 am  

Post a Comment

<< Home