Thursday, January 19, 2006

疑問: 甜湯中那種最滋潤?

賣十五塊錢的雞蛋雪耳腐竹糖水,選用的腐竹是上乘的,因為只有品質好的腐竹,才能完全地被爐火的熱力溶化掉,跟糖與水柔合成奶白色且味道濃郁的甜液。



請留意,那雞蛋巨大得恐怖,可見店主沒偷工減料,誠意滿分。

天氣乾燥除了猛塗什麼神仙水萬能面霜之外,治內也要有方,例如多喝點湯水,維持健康的生活作息;而吃糖水則更滋潤,滿口的甜味,感覺更佳。

故此近日常流連甜品店,喝那精選之甜湯,好告別乾乾的臉蛋。

綜觀甜品之中,那種最滋潤?細想之下便有此一問,然而眾說紛紜,有人說〔糊〕最滋潤,因為夠滑;也有人說〔糊〕可潤喉,〔雪耳木瓜糖水〕之類則能潤膚。

說法莫衷一是,而且大都是憑感覺而作出推斷,故不能盡信之,只是在吃的當兒,此問題一直纏繞心頭,非要弄清弄楚不可。

各位如知答案,請不吝賜教,感激不盡。

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

隻蛋真係好大, 不過食完會好滯-_-
我就鍾意湯圓同芝麻糊嘞!
以前新年皇上會一早起身整湯圓, 用的是片糖涵, 好似醬爆丸個d感覺, 好正~
而芝麻糊呢就對頭髮有益, 不過而家好食既芝麻糊冇幾多檔, 你知道邊間好可唔可以話我知呀? 嘻嘻!

1:37 pm  
Anonymous Anonymous said...

我爸以前又係好鍾意整片糖涵湯圓架。 ^o^
我估應該都係"木瓜雪耳"最潤,我媽成日話"木瓜雪耳清熱潤肺丫,食多d丫"。 不過木瓜又係幾有益既,尤其對女人。

6:09 pm  
Blogger winking said...

好似好好味道咁喎~
嘴饞,等過咗年試吓整先...
朋友話過咗十五千祈唔好亂開火,燒燶咗食物會衰成年囉,佢阿嫂就係太貪玩係要搶著煎年糕,但又煎到燶晒,結果搞到佢阿哥黑足一年,真係唔到你唔信...

12:50 am  

Post a Comment

<< Home