Sunday, January 22, 2006

我的野蠻姨甥

俊哥仔又來了......




我有我影,你有你抓,哎呀俊B(暱稱),可不要弄壞姨媽的相機便好。
註:拍攝時關掉了閃光燈,因為強光會損害幻兒的雙眼喇~


今天終於給我發現,原來俊B也是大咬咬的黨羽囉~
有圖為証:

咬teddy bear


設計旁白:Hmm...食左肶好定係食右肶好呢?( 思考中)


設計旁白:好,一於食右肶!


設計旁白:哎唷!被姨媽發現了...

咬小象Pet Pet


設計旁白:苦惱......今次咬邊度好呢?


設計旁白:唔係喇,一於檢查一下邊樹好咬......咦?屁股都幾好肉地喎! 


設計旁白:好,今次咬左腳......
 

設計旁白:咬到冇嘢好咬,研究吓哩個玩具先......



設計旁白:我搖呀搖......我啛!小象Pet Pet不見了囉......


設計旁白:姨媽,對不起啊!(揮手賠不是,算醒...)

才八個月大的小人兒,會說爸爸媽媽波波,又會扶著床沿隨著音樂節拍搖晃,我的小姨甥真是Super B!I proud of you BOY!

3 Comments:

Blogger 貓奴MAY said...

好可愛既BB呀! ^_^

12:35 pm  
Anonymous Anonymous said...

大咬咬自愧不如!
(因為頂多咬人手指之嘛:P)

1:31 pm  
Blogger winking said...

謝謝畢滿,呀,對你的名字有印象,但忘了在那兒見過...(記憶力衰退,慘絕人寰呀~)

Sputnik,幾時比大咬咬我俊哥仔咬咬咁呢?呵~:p

1:33 pm  

Post a Comment

<< Home