Sunday, November 20, 2005

新髮型迎冬日

我不太清楚別人看久了自己的樣子會不會生厭,但我就極度厭惡這頭一成不變的長直髮,於是今天弄了個卷髮,好耳目一新,告別日復一日的沉悶感覺...

沒法子啦!多變的水瓶座人就是這樣沉不住氣,總想搞多一點新意。聞說是用上韓國最新的科技,效果比一般方法較佳,我也甚覺滿意。

其實將頭髮弄得好看點一直是我的難題,因為我的髮質不佳,較粗硬,而且有點捲曲,最要命是頭髮很多,厚厚的像假髮一樣。

非常非常的難看。

小時候不懂處理它,曾經因此而爽約,斷送了大好的姻緣喇~(純屬說笑,不過爽約的事情是真的,結果跟那人最後不歡而散,吹了(作為朋友的關係)...)

回到現在...

下週再做顏色及稍作修剪,好迎接隆冬。

天氣愈來愈冷了,各位要多穿點衣服,以免著涼啊!

保重!

 Posted by Picasa

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wow, you look fabulous =)

9:57 pm  
Anonymous Anonymous said...

真係"橋"呀~
大家都電左~~
妳都好好睇呀!!!
轉下形象,
人都會開心d~

Tessa

10:55 pm  
Blogger winking said...

匿名者,謝謝~:)

Tessa,見你電得咁靚,加上今日有人慫恿,於是咪電吓睇睇效果好唔好囉~he~

11:25 pm  
Blogger 小丑 said...

都係鍾意妳短頭髮。

11:36 pm  
Blogger winking said...

Joker,是怎樣的短髮呢?很短的嗎?

12:25 am  
Blogger 小丑 said...

舊年中秋個種,唔識講哇。

10:41 am  
Anonymous Anonymous said...

好靚呀,好鬼靚呀,真係好靚呀,真珠都無咁真呀,好靚好靚呀。

1:03 pm  

Post a Comment

<< Home