Saturday, October 06, 2007

Silly and Stupid...

歹勢,今天西門慶突然拋出一句話: 吳小姐,你明晚不用煮飯了,我打算弄幾個小菜,邀請你,房東和一位朋友共進晚膳啊~

(心情即時直線滑落...我才不要跟你們搞什麼聯誼喇,而且你又不是我朋友的媽媽,會弄撚手住家菜,放過我吧! =.=)

基於上次的經驗,直接拒絕他恐怕會令他覺得我不給他面子,於是我不置可否地回應說:不用這麼客氣喇...

與其跟兩個無聊透頂的男人吃飯(還有神秘人乙件),我寧可餓著肚子好了,況且我也不是有友無類的人,道不同不相為謀也,勉強沒幸福嘛~

Can they leave me alone? I am just a tenant. I pay the rent and don't expect (want) any further human interaction...

My house owner always ask me to give him advise on his son's diet and the flatmate keeps on annoying me by telling me his past history and financial status....

Who cares? And they are deaf too, always turn on the TV and Hi Fi to max. volume...that is noise pollution!!!

The only fun is, their conversation is so funny just like Mcdull and Mcmug....wakakakakakaka....

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你又姓吳!! oh...真巧合

8:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

呵呵!!
wing小姐,別因衝動而做了雨夜屠夫。
我怕你會有天受不了了而操刀一快!!

世上x人何其多,問你x得幾多個!

當他們透明吧! 有時候,你需要鄰居的幫助的,尤其出門在外。

ps:請自行填上x的答案!!

10:24 pm  
Anonymous Anonymous said...

噢!
不好意思,出了上一post而忘記留名字。

10:27 pm  
Blogger winking said...

haha mr. longman, thanks for ur advise...btw, I changed my attitude and always keep away from them la...very less conversation with them recently and I can sense da they also know da lar~
anyway, I don't really care about da...:)

7:25 am  

Post a Comment

<< Home