Tuesday, May 02, 2006

怪獸雖醜,但眼見牠快餓死了,焉有不救之理?


餵牠吃紅色的甲蟲


怪獸正在狼吞虎嚥中

同場加映新換的島:

3 Comments:

Blogger rm501 said...

可憐我的「包租公」已被我賜死近一年..... 無陰功~~

8:39 pm  
Anonymous Anonymous said...

借問聲此mo仔島跟小女子家做霸王那隻
有關係嘛?

3:15 pm  
Blogger winking said...

501小弟,好久不見,別來無恙嘛?
當日你放生了包租公,我個心真係有d痛嫁,個遊戲悶就悶d,不過習慣成自然,餵慣咗就日復一日咁繼續落去...

哈,我都估唔倒3分鐘熱度嘅我,原來可以咁長情喎~

Mon,mo仔島同你家霸王並無任何關係,咁啱同名啫,改mo你,係因為諗起黃毛仔呀~呵呵~

1:56 am  

Post a Comment

<< Home