Saturday, April 29, 2006

好傷

我想這應該是我在這幾天的最後一個post,此刻我正在用左手緩慢地鍵入每個字,對於像我這樣一個急性子的人,這種緩慢的速度是很要命的,可是實在不想讓各位擔心,所以決定了要作個交付。

我的一雙手,除了左手腕(Thanks God!!!)及右邊的臂膀安好以外,其餘的部份都扭傷了,腫了一大塊,尤其是右手腕,極度的疼痛,連握著一張紙也不成。

今早都是用左手化妝及穿衣的,只是這些動作有多難,恐怕沒經驗的人無法完全明白;穿內衣扣扭如厠鎖門,簡單如把袋子搭上肩膀,都是一項考驗。

敷藥後離開跌打館走在街上,竟是因為自己的古怪模樣而覺得很可笑;我強忍著笑意,可是卻令自己的樣子變得更滑稽......

好了,要出門了,今晚可要麻煩老媽幫我脫衣服呢!


22 Comments:

Anonymous Anonymous said...

噢! o個日見都好地地,
妳要小心, 唔好再過度用力!!!

PS. 左手化妝都幾靚喎~

SA

11:55 am  
Anonymous Anonymous said...

好好保重呀! 見到你咁樣, 就諗起我細個既時候甩手骹... 要打石膏! 好慘, 不過0個陣始終都仲細, 幼稚園高班, 打左石膏, 連去便便以後既清潔都要媽媽幫我呢... =.="
小心d, 好快會好番架啦!!

Cheer

11:59 am  
Blogger Daisy said...

你搞乜野啊???

12:46 pm  
Blogger XexeX said...

妳究竟玩乜電腦遊戲可以傷得咁緊要?

保重呀

1:28 pm  
Anonymous Anonymous said...

其實, 你係咪因為同人嘈, 所以俾人打呀.....(笑)

到底你打咩game? 我都好想知.

好好保重身体.

2:27 pm  
Anonymous Anonymous said...

關於脫衣服呢, 我相信很多人都樂意代勞~~~ XD

2:30 pm  
Blogger Dead Fish said...

身體健康
作詞:林夕 作曲:陳德健 編曲:溫浩傑

如若我 患了傷風 怕就怕你惹了我的咳嗽
連累你 發起高燒 跟我睡夠你也要昏睡床
如若我 喉嚨腫痛 怎樣去唱你愛聽的歌韻
連累你 唇乾口淡 因要共我吃最啖的粥 最清的菜

我不要做弱質病人 變1個負累你不幸
誰想有病 厭惡呻吟 
我不要千金百銀 也祈求這小小的福蔭

我只想 身體健康 我害怕你要照顧我擔心得出1臉倦容
而我病床中反悔內疚 令你太心痛
我只想 身體健康 要活到過百歲不需拐杖都可跟你相擁
不忍你勞碌的照料我 受了這種切膚之痛
如若我 跌斷雙腿 我就算去哪裡你都跟我
扶著我 輪椅中坐 親我時你也要俯身彎腰
人漸老 如落失聰 怎樣去聽你說我多可愛
惟願我 牙齒堅固 可吃盡你炮製我愛的每款小菜

我不要做弱質病人 變1個負累你不幸
誰想有病 厭惡呻吟
我不要千金百銀 也祈求這小小的福蔭

我只想 身體健康 我害怕你要照顧我擔心得出1臉倦容
而我病床中反悔內疚 令你太心痛
我只想 身體健康 要活到過百歲不需拐杖都可跟你相擁
不忍你勞碌的照料我 受了這種切膚之痛
我會為你好好的保重 我發病了等於失了寵
怕你嫌藥味太濃 藥煲太重 不知怎操縱

我只想 身體健康 我害怕你要照顧我擔心得出1臉倦容
而我病床中反悔內疚 令你太心痛
我只想 身體健康 要活到過百歲不需拐杖都可跟你相擁
不忍你勞碌的照料我 受了這種切膚之痛
我只想 身體健康 看著你替我蓋被
關心得心有點痛 得到你這般的愛護我 眼淚這刻難自控

5:17 pm  
Anonymous Anonymous said...

嘩,妳隻手咁仲打咁多字,休息下嘛

6:54 pm  
Blogger 小丑 said...

傷到咁仲掛住影相,果然係愛影如命。
等妳隻手好番,一齊出去影相,好過掛住打機。(放毒中)。

9:25 pm  
Anonymous Anonymous said...

咩事咁嚴重啊???
乖乖地抖下啦!!!

唔好玩咁多同咁夜瞓啦!!!

11:44 pm  
Anonymous Anonymous said...

咦? 鴨腳紮? :P

戒酸辣!! 戒燥熱!!

11:55 pm  
Blogger Gameboy said...

祝早日痊愈

12:16 am  
Anonymous Anonymous said...

takecare :p
d

6:13 pm  
Anonymous Anonymous said...

好好養傷啊! 祝你早日康復!

保重保重..不可再這般瘋狂打遊戲了吧?! >_<

10:37 pm  
Anonymous Anonymous said...

巧巧保重呀!
好在你尋日仲係
執到自己一絲不苟咁靚,
好在你仲搵到好多靚目標
狂影相暫時忘記痛楚
好在你還可以勉強搾咪,
無徙左你美妙既歌喉!
好在,好在....你左右手傷殘
都還懂得為抱不平而罵人,哈!

快D好番,影相唔駛手震!

10:54 am  
Blogger winking said...

Mon真好,這樣支持我~~~^0^
>3< 

4:53 pm  
Blogger winking said...

也謝謝大家的問候啊~
會戒瘋狂打機的...

4:54 pm  
Blogger M78星雲人 said...

請保重啊@_@

2:08 am  
Anonymous Anonymous said...

瘋狂打機不要緊,不過記得係你玩機,
唔係機玩你!
瘋狂購物也不要緊,不過要記得找card數
係自己本人,唔係你幫襯的舖頭!
瘋狂在office hour上blog亦不要緊,不過
亦要記得俾老細炒的人是自己,而不是blog主啊!(呢句給自己看的,哈!)

11:35 am  
Blogger winking said...

Thanks thanks so much for the caring!!! ^^

10:13 pm  
Anonymous Anonymous said...

你~~冇事ma!! 點解咁傷ga!!
小心d呀 !! 現在一定好痛苦~~我都try過甩腳交位~~真係好痛ga! >.< 見到你咁心痛死我la!! 近來冇咩點理你sorry呀 錫番la!! ^3^ 希望你早日康復la!!

2:44 pm  
Blogger winking said...

Kitty, my sweetie, I always love you so much~!!!

Thx for your caring~ >3<

1:30 am  

Post a Comment

<< Home