Monday, April 24, 2006

Panda Eyes Auntie

熊貓眼姨媽的近況是,眼肚好像縮小了些~great!



13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

中間那張看到妳的小肚子耶~winking要減減肥哦~

winking妳有多高了呀?

9:10 pm  
Blogger winking said...

啊~那件背心比較鬆身,所以才有這樣的錯覺,不過都需要好好瘦身了...:p

至於關於我有幾高的問題,正確高度我也不太清楚,屬於不高但不嬌小那種...

4:14 pm  
Anonymous Anonymous said...

From : PandaEye長老
眼肚縮小法?我極之想學呀!
Swallow : winking身材很標準(標青)的呀!至少我認為係啦!

5:28 pm  
Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=DZUg_awLoA4
看看這個日本人的魔術,
很厲害的,
右手邊還有很多片段~

Tessa

8:57 pm  
Anonymous Anonymous said...

其實我有一個小小問題,希望你唔會覺得唐突...點解你影親相笑都唔露齒的? 我記得唔知在那裡看過..你話好似箍緊牙..希望冇攪錯。

切入正題了(哈哈),實情係我都想箍牙,但都廿七歲了,想問下你作為過來人,可唔可以同大家分享下經歷。我知拖下一日又一日,想做就早些做,但箍牙始終都係一個小手術,想變靚的意欲,問心又好似唔係咁強烈。所以想聽下你的意見(寫過箍牙專題報導亦無妨),當係普渡眾姊妹丫:p

10:31 pm  
Blogger winking said...

Mon,咁客氣,做晒〔妹〕喎~哈哈~XD

另,哩位不知名字的朋友仔,首先多謝你嚟睇我個blog,咦?似乎你都睇咗有一段日子,因為連我箍牙你都知道囉~

心得就不見得,分享吓都可以,請密切期待此文章!

另,我建議你要箍,箍咗vs之前靚好多,十個箍十個靚,趁快...:)

1:48 am  
Anonymous Anonymous said...

我呀,細個有勇氣但無錢箍牙。大個啦,負擔得起箍牙又拿不出勇氣(怕痛)

其實我已經問左我一個朋友播道牙科D資料,奈何還是舉棋不定呀!

不知名朋友仔幫我帶出呢個sharing真好!謝謝!

Winking其實你應該夠晒期拆個咯,仲想完美D?

10:30 am  
Blogger winking said...

Mon,勇氣就是要一股作氣的,有必勝的拚勁才會成功囉~去吧!與其日後後悔,不如今天拚了喇~gogogo, soon it will over~

我是夠期拆的,只是仍有不滿意的地方,所以應該要再待多一、兩個月吧?其實我都慣了嘴裡的東西,即使笑嘛~恐怕也不會經常露齒吧?我這人很難開懷地大笑的,即使有,都會掩嘴而笑...習慣了嘛~

3:53 pm  
Anonymous Anonymous said...

winking:咁又好似sai左..我覺得箍牙的目的,就係要將來可以咧齒大笑,唔係好似枉費兩年的辛苦,讓牙齒繼續藏身於黑暗環境下,會對唔住佢地呀,嘻嘻

我覺得未必個個箍都一定會變靚,始終箍牙都有佢既risk,所以都係舉棋不定...其實剝牙個下都好驚,留低兩個"lung",唔知D牙係咪一定可以移到埋口...熱切期待你的文章

7:45 pm  
Blogger winking said...

我剝了4隻牙呢,痛死我囉~
而且血好像都沒有停過,慢慢地流著,整個嘴巴都很腫啊~

這個星期會寫那篇文章的,請耐心等候...:)

10:56 pm  
Anonymous Anonymous said...

oh my god! 你都要剝4隻我咪要剝成半棚?

麻煩可以寫得恐怖逼真之餘,
加D勵志說話或者正面少少啦
.....我儲緊$架啦!

11:31 pm  
Blogger winking said...

Mon,你搵個可以分期付款嘅牙醫咪可以即刻gogogo囉~

唔駛怕,係就係幾痛,不過值得嘅...

實不相瞞,我這個人有點怪毛病,當感到沉悶時,就會想到來點刺激,從前是走去穿耳,後來箍咗牙之後就有了新的寄託囉~

11:52 pm  
Anonymous Anonymous said...

媽呀!好變態呀!
我有D懷疑其實牙醫可能只要剝2隻牙,
你死話要4隻。明明有得止血又狂食熱嘢
搞到血氣運行跟駐“爸爸”聲!
呀,今日天氣凍,我邊打邊想像邊打冷震呀!

p.s. 分期......我已經有好多,就算唔
簽card,每月已有一大筆分期呀!

9:46 am  

Post a Comment

<< Home