Thursday, April 20, 2006

Superrrrrrrrrrrrrrr Eye Bagssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!

反面教材,如引起任何不安,本人概不負責......




可以唔化妝去演見鬼3



雙目無神,眼鯨鯨,眼內是無盡的空洞......

有咁耐風流有咁耐折墮......

-_-

黛,冇同你講笑哇,個眼袋同對眼嘅比例,差不多係1比1喇~

So scaryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy~~~~

特別勸喻所有姊妹,熬夜危害身體,有損儀容......

死得......

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

查實我都有對勁熊貓眼, 不過o尋晚你見我時咁黑睇唔到之嘛~

有時真係頂唔順又黑又痛時, 我會碌雞蛋架!
碌完之後係會舒服好多都冇咁黑, 可惜唔可以成日試>_<

11:00 pm  
Blogger winking said...

呵呵~那我們做Panda Eyes Twinsssss!!!:)

我就勁敷S仔眼膜,可惜病入膏肓,藥石罔效囉~
O_o!!!

11:38 pm  
Blogger Daisy said...

BYOB的示範教材,非常正確的顯示!

11:54 pm  
Blogger winking said...

>_<

11:56 pm  
Blogger XexeX said...

只有充足睡眠先可以幫到妳。

願周公與妳們同在。

12:43 am  
Blogger winking said...

XD...下次聚會你會見到兩隻大熊貓,Wing Wing同Nik Nik...hahaha~

(癲咗...)

12:49 am  
Anonymous Anonymous said...

安安同佳佳?

你哋好呀!我都係熊貓一族,對熊貓跟得我
太耐,都忘記左我原本對眼係點樣個咯!

10:00 am  
Anonymous Anonymous said...

圖二令我想起當年打擊垃圾蟲運動的一對眼.

4:25 am  
Blogger winking said...

Mon,好啊~We are Panda Eyes Group!Ha~

-------------------------

圖二令我想起當年打擊垃圾蟲運動的一對眼.

-->唔同唔同,我都冇睥人,我厲人對眼好有殺氣嫁~

8:28 am  

Post a Comment

<< Home