Friday, January 12, 2007

Wing獸與她的Teddy Zoe (半製成品)

哈哈,四堂的Teddy Bear初班快將結業,手上的熊啤啤有獨特的名稱,叫Zoe。

這就是我親手縫製,獨一無二的Winki's Zoe Bear!!! :D

專注及細心,是我的強項,所以我也很欣賞那些用心及專注的人,愛看他們專心工作的樣子...

我覺得他們專注於工作時之神態,很帥,簡直亮麗得令人目眩。


已製作好,仍未縫合起來的組件。


剛入滿了棉花的熊仔身體像極了被剝去了毛的活雞。

跟同學們笑笑鬧鬧,恁地愉快。


正面坐著的樣子,仍未加上眼睛、耳朵及於頸項上綁上蝴蝶結。


側面


頭部Close Up




I love my bear!!! :D

8 Comments:

Blogger Yu said...

妳幾時同佢影左咁多相架? 我一d都擦覺唔到既~:p

1:22 pm  
Anonymous Anonymous said...

哈哈...妳的Zoe不及我的可愛,我的專長是縫製"煤炭屎鬼",圓圓的毛球,加2顆眼睛便是了.

10:56 pm  
Blogger 容錦昌 said...

尋晚(12/1)差不多半夜12點妳係咪著紅色毛衣晌銅鑼灣廣場地鐵出口(富臨對面)經過啊?

12:45 pm  
Blogger winking said...

長路,"煤炭屎鬼"?我like哇~
幾時送幾隻過我呢?!:p

三蕊孔雀,冇錯呀,嗰個的而且確係小女子呢~:D

5:30 pm  
Blogger 容錦昌 said...

估唔到...妳真人原來咁細粒....

9:24 pm  
Blogger winking said...

是啊~天生的,沒法子啦~:p

2:12 pm  
Blogger 容錦昌 said...

睇相以為妳最少有五尺五、六添....不過女孩子嬌小一點也ok啦.....

9:21 pm  
Blogger winking said...

三蕊孔雀,係呀,見過我嘅網友都同你持相同嘅想法呢~
可能係我頭大掛?!哈哈哈~
其實我本人都幾唔滿意自己嘅外型,尤其係身高,喺發育時期用過各種唔同方法去增高,可惜都係徒勞無功…不過算啦,盡咗力就由得佢…

Bu, 咁誇張?有幾紅噃?!咁啱啫~
世界真細小小小,小得真奇妙妙妙…之嘛~呵呵~

10:25 am  

Post a Comment

<< Home