Sunday, November 27, 2005

怪現象,你是否有相同之經驗?

今天跟朋友說起一個關於自己的怪現象,不知有沒有人有相同之經驗呢?

平常,早上梳洗時我是用毛巾洗臉的,方法就是用清水洗淨毛巾,然後用來揩擦臉蛋。

這樣,按常理而言,毛巾應該不會變成這個樣子的:



這不是個別的例子,所有我用來洗臉的毛巾都是這副德性,過不久即穿了洞,無一幸免。

到底是什麼原因呢?絕對不是太用力拉扯毛巾之故,我不禁懷疑,自己的臉是否會分秘腐蝕性物質,故此才會讓毛巾損毀。

由此推想下去,長期吻我的臉的人,是否也會中毒,最終嘴巴會被溶蝕掉呢?

那可是致命的吻啊!

(胡思亂想胡說八道中...就當這篇是黑色童話看待好了。)

15 Comments:

Blogger 凱西 said...

哈哈~ 我家男人(爸爸+哥哥+弟弟)的毛巾都和你的一樣!我想應該是太用力拉扯了吧!

1:15 am  
Blogger Daisy said...

因為毛巾有細菌!靠平日「初」係唔得傢,要每星期放入洗衣機洗,否則o的菌係會decay條毛巾的(這個是rubbish會「化」的道理)。再加上你用力扯,唔爛先至奇。

1:36 am  
Blogger sidekick said...

這毛巾真是你的?
爛成咁都未換? 唔似你作風喎~~~ :p

4:28 am  
Blogger tungpo said...

應該係毛巾扭得唔乾,長期「積水」,較易破爛。

9:00 am  
Blogger 小丑 said...

因為妳太硬,條毛巾頂唔順,又無能力反抗,故一死以謝天下。

9:11 am  
Blogger winking said...

吓?我跟男人沒兩樣嗎?感覺怪怪的呀!

各位,請相信,我並沒有大力拉扯我的面巾呢!

黛的說法頗有道理,與菌為伍,由朝到晚將細菌抹在臉上,想起就覺得嘔心與可怕囉~-_-

踢猜想不到我是這樣嗎?你也曾見過我不施脂粉的樣子,其實那才是我的真面目,就是那種表面風光,回到家裡紮起頭髮穿老土睡衣粗粗魯魯那種人喇~:)

我扭毛巾也是很用力的,不信?下次借出手臂給我扭一下啦~hehe~

毛巾死了?那我是在奸屍囉~可怕嘛?!呵~

(Wing瘋子瘋癲指數:2級,危險性:低,建議:請保持約3米之距離,並於其發狂時以時速500米的速度逃離現場)

11:17 pm  
Blogger winking said...

吓?看到細菌滿佈表面--->肉眼點睇倒細菌呀?

唔怕同你講,我仲未打算換毛巾囉~嚇死未?

12:25 am  
Anonymous Anonymous said...

咦, 我都係會咁樣架喎…
(用左好多條都係)
跟住就反思啦…好似黛咁諗, 覺得毛巾可能有細菌.
於是, 扔左條毛巾. 加上近排又生好多瘡瘡, 又加上高級宮女竟然買d cheap cheap粗粗化妝棉比我…所以近期我淨係化妝棉抹面.

扔左佢先啦~
唔好用靚面面較飛啊!

12:51 am  
Blogger winking said...

cheap cheap 棉花點得嫁,下次出來醒你高級棉花,又平又正品質又高級,一字記之曰[勁]!

扔左佢?但係有感情喎...

1:50 am  
Blogger Daisy said...

綿花最好用資生堂,但係退而求其次,麗的化妝綿都唔錯。但係有做美容o既前輩,佢抹面係唔用毛巾的,因為會有茵,佢只會用paper towel(當然唔買太硬果種),成本好貴呢。

不過佢同佢女兒塊面都係好得傢,我覺得不無道理。

10:51 am  
Anonymous Anonymous said...

平時係用麗的架, 不過某日叮囑高級宮女買, 佢貪平買左百佳7蚊兩盒(大特價). 咁買得又唔好晒, 咪用嚟抹面囉.

爛到咁幾有感情都要bye bye啦. 快d扔左佢啦!

黛, 我又想有靚面面又用唔起paper towel啊. 嗚嗚~

1:55 pm  
Blogger Daisy said...

唔得傢,對塊面啊,唔可以慳。
一世傢!

2:03 pm  
Blogger winking said...

Paper Towel係咪好鞋烚烚那種呢?

我都要努力拯救自己塊面囉~

2:04 pm  
Blogger Daisy said...

有o的係柔軟傢!

11:14 am  
Blogger winking said...

咁要儲錢買番幾十盒...

12:46 am  

Post a Comment

<< Home