Sunday, November 27, 2005

特效藥確係『得』

今天跟好友們遠足取樂鍛鍊身心,過後精疲力盡鼻水長流喉嚨腫痛咳嗽不斷,疑是久病初癒身體狀況不佳力量強行之後遺症,正欲購買成藥之際,想起午飯時友人曾問及最新發行之特強必理痛傷風感冒丸是否效果出眾,於是姑且買來一試。

誰知服食不過半小時,所有傷風的徵狀彷彿都不再存在:頭痛沒有了,喉嚨不再刺癢難耐,倦怠感消失了,精神好了很多,連鼻水都收了,效果非常超卓。

好得想熱烈鼓掌。

6 Comments:

Blogger 小丑 said...

日一粒,夜一粒,收乾鼻水通鼻塞。

9:04 am  
Blogger winking said...

其實還有下文......

藥是飽肚服的,或許是藥力太猛的關係,服食過多小時後便開始胃痛,因為實在是很不舒服的關係,於是我只得躺在床上,任由睡意襲來,取代了那痛楚......

這樣形容,感覺有點悲涼......但痛是真的,感覺尚存,比麻木要好些.......

11:06 pm  
Blogger winking said...

謝謝問候,但我都唔算好多應酬啫~

12:26 am  
Anonymous Anonymous said...

我只係覺得, 有冇咁筍o既藥呀? 實有d野冇話你知啦. 隻藥呀, (陰謀論) 可能最得僱主歡心, 等你頂硬上返工~~ (跟住一放假就pk...)

9:12 am  
Blogger winking said...

我錯了,錯得好離譜,隻藥只係可以頂住一陣間,藥力過咗依然好病囉...再唔去睇醫生,單食佢呢,我諗隨時會暴斃,到時當屍體發玩案處理都有之...

2:06 pm  
Blogger winking said...

發現案

2:07 pm  

Post a Comment

<< Home