Monday, October 10, 2005

貓照

沒有在網上胡亂盜取照片呀!這些是一個和我投緣的朋友之寶貝貓咪...









貓奴隸群中又添一員...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

圖片一: My name is Bon... BonBon...
圖片二: 我至憎沖涼... -_-!
圖片三: 我都係... -_-!
圖片四: 好..好...好...凍...
圖片五: kubkubkubkub...
圖片六: 鞋...我 d 味力去哂邊呀...?
圖片七: Meow~ 小姐...一個人呀...?

:P

1:53 am  
Blogger Daisy said...

包毛巾呢張好似小BB,真係好想錫o下佢啊!

12:43 pm  
Blogger 小丑 said...

我鍾意two tone色

7:15 pm  
Anonymous Anonymous said...

我較喜歡摺耳貓, 圓圓地好得意!!

11:39 pm  
Blogger winking said...

Joker,你指的two tone色是什麼呢?那一隻?

黛,咁你又想唔想啜吓寶哥仔呀?不過佢嘅初吻已經俾咗我喇~

Edward,我都係鍾意阿妹同阿寶貓多d...另家貓都好有性,同我非常投緣呀~

12:08 am  
Blogger Daisy said...

唔敢搞尊貴o既藍寶石啊!

10:53 am  

Post a Comment

<< Home