Tuesday, October 04, 2005

膽粗粗充當化妝師出外景的一天

10月2日充大頭擔當老死Ada的化妝師,憑著終日耳濡目染及些少的天份與實戰經驗,加上專心致志之認真態度,效果總算不過不失,贏盡讚美而沒有丟人現眼。

新郎是攝影愛好者,請來一班攝影發燒友共襄盛舉,只見各人之攝影器材甚有看頭,而且架勢十足...






拍與被拍的



這個海灘好像叫半月灣...





第二拍攝場地-->清水灣郊野公園

在燒烤場看見穿著漂亮婚紗的新娘,你又會有什麼感覺呢?

估不到效果也不錯啊~天上的是七彩繽紛的紙鳶。




記性太差,原來下個週末便是大喜之日,這次我既是姊妹,又是化妝師,負責伴娘跟新娘母親之化妝。好像還應允了包辦SY的妝容呢!

只有盡力而為好了......

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你不如開一間公司吧... :P

11:28 pm  
Blogger winking said...

開公司?何德何能呀?只是玩家家酒的程度喇~

11:44 pm  
Anonymous Anonymous said...

灰色 T-Shirt 那位人兄長相有點似功夫裡面的的"裁縫佬"... :P

3:12 am  
Anonymous Anonymous said...

你朋友都幾幸福, 有咁多影友幫佢影相,
部部相機都唔少嘢, 質數有保証
真係連結婚影相錢都慳番!!

9:34 am  
Blogger 小丑 said...

唔使比model錢都有得影,有so啦,哈哈!
佢地器材係pro,不過影相有光圈先決,有快門先決,但係就千祈唔好器材先決。

順便祝福一對新人。

10:16 am  
Blogger The dog and a blog said...

我要跟大眼wing姐姐學化妝變靚汪汪!

6:38 pm  
Blogger 凱西 said...

哇~原來wing姐是萬能女超人咧~

10:39 pm  
Blogger winking said...

Edward,係嫁,新郎d朋友真係唔話得,聽講佢地玩攝影玩咗成十幾年囉~

佢地都有影結婚相,不過據說效果強差人意,要再影過喎...(at no cost)

佢地讚我化妝了得,話第日影相搵埋我去幫手囉~我就同佢地講,唔該指導一下我點樣影相影得專業一d...:)

Joker,多謝你對佢地嘅祝福,我代佢地向你講聲多謝喇~

話時話你d器材都好勁個噃~咁你又玩咗攝影幾耐呢~我咩都唔識,不過會努力學習,要好似劉華咁,努力不懈,爭取最好成績...
(不過個人會好累...)

Jumbo,你本身已經係靚汪汪啦~想引死d狗公咩~kaka~

企鵝妹,不敢當,見笑見笑,研究吓啫~:)

1:00 am  
Blogger 小丑 said...

我部舊機懷左啦

7:53 pm  

Post a Comment

<< Home