Monday, January 17, 2005

無聊小事再兩則

其一:
時間: 早上
地點: 公司Pantry
人物: 不熟稔女同事乙個,Wing獸一件

Wing獸在Pantry切餅,分發木槺硬布甸(冰凍版)給眾人,未幾一女同事進來整理飯盒,開口道:

女同事: 咦~嘩很厲害耶,你自己做嫁?好似好好味咁噃~
Wing獸: 都唔係完全係我自己整囉,朋友操刀嘅,我只係負責打Cream…
女同事: 厲害厲害,的確係入得廚房,出得廳堂呀!
Wing獸: (吓~駛唔駛咁誇張呀?同你唔熟個噃~) 你又知我出得廳堂?
女同事: 唏~咁有樣睇嫁嘛~你個look唔錯丫~
Wing獸: 哦~咁多謝呀~

俾同性讚,其實真係好唔好意思,特別係當自己覺得當日(今日)個look好MK嘅時候…

MK = Mongkok Look


其二:
時間: 午飯後
地點: 回公司的天橋上
人物: IW, IS, Wing獸一件

IW: Winki不如你剪VS o個個頭,你應該襯得起o個個頭,好型嫁~
Wing獸: 吓?!短成咁,又係bob頭,我唔啱個噃…
IS: 咩野頭呀?
IW: 最近VS新出造型嘅其中一個,不過要make-up 先好睇… Winki都成日化妝啦,啱晒啦~
Wing獸: No no, 唔啱我呀~我要做都會女性呀…
IW, IS:異口同聲: 咩係都會女性呀?
Wing獸: 哦~都會女性係咩,你地自由發揮啦…
IW, IS: 噗~(短促一聲笑聲)
十秒後,再一下噗…

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

IW 和 IS 看來比 Wing 獸妳的品味更接近 MK。

妳公司幾時幫妳 set up 一個新部門專出甜品食譜,Cream,各類調味同粉 ? 妳知道妳公司 d 出品幾咁多元化架啦。

8:40 pm  
Blogger winking said...

咦~好諗頭喎,燦兄記得先趁低入定幾手P記股票,將來實大賺特賺耶~:)

10:07 pm  
Anonymous Dominick said...

Thanks so much for this article, quite effective piece of writing.
private schools in fort worth | herbs for anxiety | mattress warehouse atlanta

3:18 pm  

Post a Comment

<< Home