Sunday, January 16, 2005

提早更年期發噏風唔駛理我

Hmm, 基本上,我唔係一個貪靚嘅人,細個嘅時候頭髮勁厚,好似個罩笠咁,粗框老套眼鏡,面上重有好大粒墨〔提子乾咁大〕...於是好多冇口德嘅人鍾意叫我〔大粒墨〕,〔Anyway,小學生邊會有口德,顧慮咁多野呢?哩個好自然嘅〕重成日有事冇事搵野嚟取笑我一番。



醜其實冇罪嘅,但好多人鍾意恥笑人地樣衰,話人地影響市容,踩人唔駛本,完全係人身攻擊,好無禮好賤格下流。

後來我配咗contact lens,經常去salon整頭髮,脫埋粒墨,上吓化妝班,留意時裝雜誌買下時尚衣物,於是由醜小鴨,變身成為一隻野雁...

好老實講,我從來冇以為自己個樣好掂,因為骨子裡我係醜女,外表嘅改變只係唔想再俾人奚落被人白眼成為別人笑柄;好多人都好膚淺,只注意外表,當然,漂亮嘅事物就梗係吸引啦~但因為人家個look較輸蝕就又踩又彈,點解唔睇清楚自己係咪好完美無瑕啫!

我地當然可以好自由咁對人評頭論足,但至少唔好聒不知恥地公開話人地點醜點核突,講得出哩d說話,個樣得唔得,唔敢講,但可以肯定嘅係,佢個內心,好醜陋。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

世人的思想總是夾帶著沙石,那裡有你說得完的道理。
小時候也有同學喜歡跟我改"花名",無奈那口卻在別人處。就是拿他沒法子,試過向老師投訴,最後都是沒有辦法。
外表怎樣俊美,內心醜陋的人,只不過是一空心倌而已。

11:54 pm  

Post a Comment

<< Home