Saturday, May 27, 2006

Black Forest Cake

今天的課教授朱古力慕絲及黑森林蛋糕的製法,導師將它們合而為一,教我們製作內層是朱古力慕絲及啫喱的黑森林蛋糕。





愈來愈喜歡這幾個小時的課,不是因為同學夠古怪惹笑,而是在過程中的一點一滴,令我印象很深。大家愉快地製作及胡扯,感覺很好,像是街坊鄉里般親切熟絡。

每次的課都有不同的新趣味,教人欲罷不能呢!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

之姑leg乞辛林彈高巧令哇!

7:48 am  
Anonymous Anonymous said...

下午6時22分,
本來已經好肚餓,
睇完妳既蛋糕....
流晒口水,,,,
恨死我啦~~~

妳真係會陪我去食chocolux?
真既話,
我帶妳去睇間新店,
早兩日先開張架咋~
佢賣既野妳一定愛死!!
俾個website妳睇下啦~
www.sognasilver.com

6:27 pm  
Blogger winking said...

好哇好哇,我又點會呃你呢~
^0^
你有情,我有義嘛~

12:32 am  
Blogger Carrie said...

Such a nice cake! How long have you been learning baking? Aroused my interest to do so, too!

10:26 am  
Anonymous Anonymous said...

好靚呀個蛋糕~

睇到我好肚餓~~~

11:24 am  
Blogger winking said...

Hi Carrie, thx so much for your appreciation. ^^

Actually I started to make dessert from 2 years ago, I like addicted to one thing. Baking is much of fun...hehe~ :D

Ken Ken,個餅唔止好味,仲好好食添呀,同事食過都讚好,連文地朋友都讚我唧cream唧得靚囉~呵呵
XD

8:51 pm  

Post a Comment

<< Home