Friday, October 15, 2004

轉變

本是水瓶座人的我,近年來沾染了處女座人的特性,開始有輕微的潔癖,非常注重公共衛生。

故此極度討厭以下之行徑:

(1) 在公共汽車中剪趾甲 (趾甲碎屑四周飛彈開來,異常不合衛生。)
(2) 用手指掏耳,再揩抹在衣物上
(3) 挖鼻孔,將鼻屎彈到別處去 (小學時曾於上課其間誤中鼻屎飛彈,幸好只落在書集上,否則必定當眾昏倒。)
(4) 用手不停地將黏在背包上的碎屑撥向四周,完全莽顧他人的感受 (某次在地鐵車廂中遇上此情況,眼見碎屑彈射到我身邊,於是即時彈開,心裡非常不爽。)
(5) 咳嗽或打噴嚏時不掩嘴,飛沫四竄
(6) 當眾替男友擠暗瘡與黑頭 (要知道大粒的很可能會飛射到人家身上來囉~)
(7) 在車廂中大吃大喝,滴滿一地醬汁,遺下食物之碎屑。


你們又怎樣?

12 Comments:

Blogger PK_ said...

喎中晒喎....

你有無沙士果時果d防護衣物....

4:36 pm  
Blogger winking said...

有,只欠懵太那件防毒套裝囉~:p

4:42 pm  
Blogger chaco said...

最憎人車廂內翹腳阻路…唔翹起會死左咁,真唔明有乜好翹,好舒服咩?我會好誇張咁側晒身避佢隻鞋…
女人若有對美腿都話翹來晒下丫,男人老狗翹乜x野,真係不x知所謂…

5:31 pm  
Blogger chaco said...

又,最憎處女座,麻煩到爆

5:33 pm  
Blogger winking said...

嘩~哥仔,言論咁大膽呀~得罪晒處女座嘅人呀~

5:59 pm  
Blogger winking said...

另,你最鐘意邊個星座呢?:)

6:00 pm  
Blogger eason said...

我都是水瓶座,
又懵太套裝, 以前都著唔少.... 著左又唔靚, 重好鬼焗添!
而家好少少, 但係就日日著到成個藍精靈咁, 成身都係藍色喎! 好鬼肉酸....

11:25 pm  
Blogger winking said...

咦~藍精靈?咁到底係精靈爸爸定係嘮騷王呢?=)

12:06 am  
Blogger chaco said...

其實我都唔信星座…鍾意?是但啦…not處女座就得啦

12:43 am  
Blogger winking said...

C, 似乎你嘅”恨”比起”愛”分明得多噃~:p

12:58 am  
Blogger ziyi said...

拿拿拿,chaco哥仔,又踼過界喎....呀子怡都係處女座喎...(x_x)... :(

1:56 pm  
Blogger chaco said...

噢噢…我都不知說甚麼好了…講多錯多…不過…其實…我都唔多信星座架o者。

11:34 pm  

Post a Comment

<< Home