Saturday, September 11, 2004

豬扒與扒房

節錄並改編自友人間一段酒後的胡言亂語,如有雷同,實屬巧合,版權所有,翻抄必究。

型男:話時話,面對住個扒房,做起野上尼硬係會差d...
型女:咩扒房呀!扒王之王呀!等陣lunch去食啦!
型男:唔係食扒呀!係豬扒呀!日對夜對d豬扒,食咩鬼豬扒啫...
型女:你講緊咩呀?咁難明嘅...到頂喇?
型男:我講緊xx部門入面d豬扒姐姐呀!全部都係上等扒,睇見都想嘩嘩聲呀!
型女:好心你咪咁刻薄啦!人地又冇犯你,駛唔駛咁口賤呀?
型男:咁真係好唔掂嘛...

靚姐:其實我覺得俾人叫豬扒一d都唔可憐,因為即使係外表差d嘅人,至少有佢阿媽錫佢,有佢阿爸錫佢,或者兄弟姐妹錫佢囉...人地當佢係草,始終有人當佢係寶喔,所以呢...(各人大惑不解?????)

取笑人地係豬扒冇問題喔,因為點都會有人錫佢地,被取笑應該構成唔倒傷害囉~大家可以放心咁講...

????????

不知從何時開始人們喜歡用豬扒來形容樣子較遜的女性,什麼豬扒,吉列豬扒,豬扒烏東等形容詞應運而生。時至今日此地方化之形容詞依舊通用,經常可在周遭聽到有人口沬橫飛地談論某某豬扒如何醜態百出,怎樣個丟人現眼。

我不打算在此討論以豬扒來形容別人的樣貌之是與非,答案呼之欲出,不用我再多說。我想說的是此描述方式的變種,那是我從生活的環境中耳聞回來的。

而說這些的目的,可以說有,也可以是無,那全看你的體會是怎樣。

變種一:

一群樣貌被認為較遜的女子 = Pork Chop & Friends

變種二:

見工的女性可分為:

牛扒 = 正
羊扒 = 勁正
雞扒 = 可以
豬扒 = 遜

看了還是不明白嗎?那我也無法告訴你。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home