Monday, December 13, 2004

山貝河遇險記

昨天大伙兒拉隊到南生圍作野外考察,以慰心靈之寂寥,也順便活動活動,強身健體一下。

南生圍景致迷人,遺憾沒帶數碼相機,什麼也沒拍到;幸好有可愛的Peg老師與Janice老師,替我拍下這些照片。


拍完這張相以後,慘被蚊噬,刺痛感久未消散...據聞日本腦炎的潛服期為一至兩星期,夠時間做完想做的事情了...


長期缺乏睡眠,大眼肚已成了我的標誌...


來個親切的擁抱,開開心心地拍張合照...


有獎競猜遊戲: 起飛腳的混蛋是誰,提示:此人道貌岸然,出口成文,樣子斯文,其實內裡xx[大家自由發揮...]
獎品: 請喝下午茶,地點悉隨專便
賽例: [1]同行人之親屬包括朋友不能參與 [2]只可猜一次

9 Comments:

Blogger Daisy said...

腳不太肥,我說是S君。

12:16 am  
Blogger winking said...

黛san,你乃同行人士之親友,根據賽例不得參與喎~

12:39 am  
Blogger sc said...

咦, 有d似我喎...
實情哩, 我行行下唔知點解有人坐在地上阻住哂條路, 我好心繞道而行, 不慎失去平衡之嘛, 陰公...
好野, 我估中左! (我不是同行人之親友啊) 請食tea啦~~
(實情我表裏如一, 都係一cheap精)

2:05 am  
Blogger Daisy said...

咁好玩,忍唔住嘛......

10:20 am  
Anonymous Anonymous said...

好奇... s君衣櫃裡是否像麥當勞叔叔一樣...
全個衣櫃都是同一款橙色TEE...

嘩哈哈!!!

多事小欣字.
(多有得罪~ 阿彌陀佛~ 善哉善哉~)

12:47 pm  
Blogger sidekick said...

特徵:
1/ 穿橙色衫
2/ 在sidekick

我幾驚俾人誤會, 怕人看不出此人修長的腿, 以為是我~~ ^o^

1:29 pm  
Blogger winking said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:03 am  
Blogger sc said...

據聞此位s君每逢行山遠足不是穿紅就是穿橙,驚死跌落山人家搵佢唔到云...

1:04 am  
Blogger sidekick said...

s 君? 講清楚d 啦, 唔好殃及池魚哇~~ -_-"
同是s字頭當日又係著橙色衫的sidekick 字~~

2:01 am  

Post a Comment

<< Home