Wednesday, October 04, 2006

Hang Tough...It'll be over soon!!!

草草地完成了那份Work and Development Plan
草草地將衣服穿上
草草地化了個淡妝
草草地整理了頭髮
草草地執拾了袋子
草草地和人交談
草草地吃了個沒甚味道的早餐
草草地說感謝
草草地對人微笑
草草地打招呼
草草地吻了貓咪
草草地幹活
草草地生活
草草地想念你
一切都草草了事

但我再不會草草地慶祝我的生日
因為生命太過無聊
終於明白「白活不如好死」的道理
許鞍華的電影【玉觀音】是套最爛的片子
但那種強烈的震撼感卻在腦部生了根
你有看過嗎?
記得片中那句說話嗎?
「有些人的一生不過是白活一場…」

腐敗的氣息從心滲透出來
一直存在內心深處那深深的悲哀
如抗藥性葡萄球菌讓人束手無策
甫出生就被詛咒了的生命
所有的祝福均是徒然

Yup, it’s all over…
It’s all over…

P.S. No more celebration on b-day as it's the start of decay....

8 Comments:

Anonymous stye11 said...

寶妹獸,

我係上星期五(9/29)係大概19:15係某MTR站轉車時見到你.

當時你身穿白衣,手拿一袋snacks.仲係同一站落車.

我應該無認錯人卦 ?

落車站係綠x.

3:18 pm  
Anonymous stye11 said...

Happy birthday to u & my friend - who is a male.

6:24 pm  
Anonymous 寶妹獸 said...

stye11,吓?

可唔可以再形容多少少,不太肯定呢,因為當時手上所拿既係吉之島十元店既雜貨,並唔係你所講既零食呢...

綠x?表衣嗎?

哇~點解我好似無處不在咁,咁多人都撞到我嫁~哇哇~

P.S.未到我生日呀...不過都多謝你啦~:D

12:10 am  
Anonymous stye11 said...

我當時係轉車,一入車廂就見到你企係度,一眼就認到係你囉....落車時你仲企係我前面添.

"吉之島十元店既雜貨,並唔係你所講既零食呢..." - 唉,我只望到你一眼,唔可能冇禮貌咁望實你架,更加判決唔到果包到底係零食定雜貨,小姐.


綠x?表衣嗎?係.

9:59 am  
Blogger winking said...

哦,這樣子呀...

那下次再碰到我的話跟我打聲招呼好了...^^

1:01 pm  
Blogger winking said...

哦,這樣子呀...

那下次再碰到我的話跟我打聲招呼好了...^^

1:01 pm  
Anonymous stye11 said...

好呀 ! 希望唔會嚇親你啦.

唔記得講轉車站係 Lai King.

1:11 pm  
Anonymous Jayson said...

So, I do not really suppose this is likely to work.
computer learning software | Nursing Schools In Kansas | dallas bbq catering

10:31 pm  

Post a Comment

<< Home