Wednesday, October 18, 2006

山窮水盡


忙著醫治我的左手
身心俱疲
心力交碎
針灸推拿物理治療
龐大開支
總算有點成績
然而痛楚卻與我常在
人消瘦了
沒胃口卻儘量吃
只是得省點錢
於是將餅咭通通都找出來
白飯加罐頭吞拿魚
猛喝開水
連中秋佳節的月餅也不放過
活得這樣潦倒
卻自得其樂
甚至
冒麥太的筆觸
寫了這個很有麥太(麥嘜的媽)Feel之小小小故事

從前,有一個女子,她很傷心,於是不停地吃某牌子的葵花籽油浸吞拿魚罐頭。



結果,她死了。



- The End



(註:故事如有雷同,實屬巧合,兒童須家長陪同,才可閱讀這篇文章。)

XDDDDDDDDDD

我不是傻了,只是日子不太好過,身體的痛楚令心情變糟,於是連悲傷都強化了,在心頭結聚放大至缺堤......

我很好,沒有什麼大不了的事情,我會撐下去的,因為我有愛我的家人和朋友,願意聽我嘮嘮叨叨地吐苦水,容忍我的無理取鬧。

像我這樣糟糕的女子,只有你們真心的疼我,這讓我感到非常的窩心。

謝謝! ^^

10 Comments:

Anonymous Cheer said...

你要好好保重啊!!! ^^

ps: 原來... 我們是同一天生日的呢!!!! 真的好巧啊!!!

11:22 am  
Anonymous mon said...

放眼四周,妳一點也不糟糕啊!
只是..左手有一點遭殃...
千金散盡還復來嘛!!

回了妳這個很有麥太(麥嘜的媽)Feel之小小小故事

從前,有一個女子,她很傷心,於是不停地吃某牌子的葵花籽油浸吞拿魚罐頭,後來越吃越開心,左手也不再痛了。



結果,她贏了。

- Happy Ending, thanks for watching..

12:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

Winking,

Take care! Last evening we most probably met around 7:00 pm. A pretty face in white shirt, pink dress and white shoe was holding a box of cake? After I figured out whom I met, I lost your trace. You were walking really fast on Tanner Road. I am living there. Will definitely greet you when I see you next time. I think it will happen soon.

B Lee

3:14 pm  
Blogger 寶妹獸 said...

hi cheer! 謝謝你的關心呀!~^^
咦~你知道我那天生日嗎?真的是在同一天嗎?那我們可是性格上的雙生兒喇~hehe

mon, you are so sweettttttttttttt....kissssssssss
thz, very encouraging...now love filled my heart! what a great friend you are! :D

hi B Lee, wow wow, so you saw me twice la...last time stye11 told me that he saw me in one MTR train...so I am very easy to be recognised...quite amazing and now I totally agreed that our world is very small...

8:40 am  
Anonymous 小欣 said...

不如搵日同mon, bb 來個晚餐/週末gathering 吧... 又一段日子沒有見過winki 了~

最近偶也在玩自閉~

9:24 am  
Anonymous Cheer said...

Hi Winking,

I've sent you email (gmail account), plz check~~~ Thx!

10:33 am  
Blogger 寶妹獸 said...

小欣,good idea ar! 好耐冇見各位喇~missing you all le~
雖說朋友在心中,但都要勤d見吓面,柴娃娃一下嘅~:D

Cheer, okay! I'll check! Thz for your mail! :)

10:42 am  
Anonymous mon said...

哈,連久違的"自閉"(in your blog only)小欣也來湊湊熱鬧,妳看,還有很多妳D粉絲和應啊! 妳又怎能說話妄自菲薄呢!
我每天每晚都基本上得閒~~

P.S. 妳欠我很多個kissssssssss
記得下次見面時還,我會洗乾淨塊面俾妳!! (^o^)

1:55 am  
Blogger 寶妹獸 said...

hey mon, thz for your sweetnesssss!!!!!!!:DDDDDDDD

Did you count the kisses I owe you?

I am still struggling and wish that I can get out from the hollow soon...

Thz again for your encouragement and caring...

>3<

8:42 am  
Anonymous mon said...

Hey I watched :Hollow Man" last nite at TVBPearl, didn't you tell me you've living in hollow?

Say goodbye from the hollow. My encouragement is only a little even though I'm happy that it helped a bit. You're the one to jump out from the hollow...no one can help but yourself!

1:28 pm  

Post a Comment

<< Home