Friday, September 22, 2006

忠於自己最重要

從朋友發放過來的電郵中看到這篇文章,比較香港與國內女子的不同之處,看著覺得蠻有趣的,但想深一層又覺得有點可悲......

好像很功利主義...sigh~

香港與國內女子不同之處
01 .前者識搵錢:後者等人俾錢
02 .前者只想搵一個老公養:後者要搵幾個老公養。
03 .前者肯同老公供樓:後者無諗過要供樓。
04 .前者無錢,點都靠對手搵錢:後者無錢,香港政府俾錢。
05 .前者性伴侶少,花式唔係好曉: 後者性伴唔少,花式新招樣樣絕招。
06 .前者乾淨淨:後者驚有性病。
07.前者五百呎樓同你慳到似隻狗:後者五百呎樓嫌細唔肯入門口
08.前者大肚返工迫車迫到四圍嘔:後者坐嚮屋企馬桶侍候。
09.前者家庭開支兩人支撐:後者家用唔洗旨意減。
10.前者返工前湊返學,放工接放學,之後仲要去買餸: 後者送完返學 unun 腳,嘆茶或者打麻雀,之後先去買棵蔥。
11 .前者辛苦想同老公呻,老公一早去左訓: 後者揀定睡衣同 pose ,老公仲答幾多分。
12 .前者 " 老公幫手洗碗得唔得?",老公話你唔賢良淑德:後者洗碗洗咩咁鬼急?聽日洗都仲得。

沒有愛,婚姻的真正意義將蕩然無存。

對啊!我還相信愛,這或許有點不切實際,但沒有這種堅持,我寧願引刀一快;享樂主義並不適合我,有網友說我唯心主義,怎樣也好,自己覺得舒服安心便可以了,即使被取笑被揶揄,我也不會少一塊肉嘛!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

http://plainfaceangel.blogspot.com/2006/09/blog-post_266.html

8:57 pm  

Post a Comment

<< Home