Monday, August 07, 2006

Fill The Emptyness...

因為宣傳冊子上的幾段文字,W創作社於9月份上演的荒謬愛情音樂劇《Empty》遂成為了我的短期人生目標。

除了真正想要的,我甚麼都擁有了.

是否每個人都必須要定下一個人生目標,並向著這個目標進發,定下人生的時間表,在某時段達到某個已定下的目標?

人生如果沒有所謂目標的東西,到底是無聊的存在,行屍走肉的過活?還是順應自然,不損心性地盡享天年,簡單卻又完滿地完成了人生?

有人認為獲得了名利,擁有社會地位的人生才是完滿的人生,亦有人覺得生命是一場學習的過程,透過生活所接觸到的事物,從中參透了生命的真諦,人存在於自然的責任。

每個人對生命的詮釋都很不一樣,也許說到底是沒有一條通用的公式的,尋求的東西有所不同,生命的路線也就很不一樣。

寫著寫著,我發現自己在瞎扯著,對於人生,始終存在著很大的疑問......

宣傳小冊子上另一些很抵死的文字,看後連聲哈哈哈...

今日好唔開心,結果去買咗八枝唇膏,
返到屋企想搽唇膏嘅時候,
先發現──其實我得一個嘴!

我升唔到職無所謂!話晒我只係公司做咗十年,
但你已經做咗十二年都升唔到職,
有你墊底就冇問題!

成世人我淨係想完成一件事,
我架i-Pod入咗7,852首歌,連續播放嘅話可以播足32日,
我真係想連續聽一次!

讀著這堆文字,漸漸地,我的人生目標終於浮現了依稀的輪廓......

9 Comments:

Anonymous mon said...

如果poohie小欣也去看的話,可以也讓我摻一腳嘛?(如未訂票的話) tks!!

哈,唇膏嘅軼事令我諗起我老爸常埋怨老媽 : "pat pat得一個D褲就多到可以去填海" OR 話佢個女(我) : "人就得一個D衫多到一日換一件半年都可以唔同款!"

跟住自吹自擂 :"睇下我,從來好少買衫既,著黎著去一兩件替換就夠啦..."(下刪100字)

p.s. 梗係啦,你D衫全部係你個好多衫既女同好多褲既老婆買架呢,呵呵!~~

1:51 pm  
Anonymous stye11 said...

"Emptyness " should be emptiness.

5:31 pm  
Blogger winking said...

mon mon, 未買飛呀,不過大家都好似未有行動咁...總之買飛就一定預你啦~

你嘅個人經歷好正哇~世伯好有幽默感啊~有機會真係要拜會一下...:P

stye11, 咦~係喎,打錯字喎,唔該晒...不過懶,由得佢...XDDDDD

11:29 pm  
Anonymous mon said...

哈哈winking你識我都唔少時日雖然見面唔係好多你都知我份人係鍾
意將發生o係自己身上D衰o野用比較輕鬆形式講出o黎啦!

我老爹,邊埋怨其實還送上一副"惡死能登"招牌惡樣o架,你睇我寫就好笑,我聽佢講係受緊罪架,哈~

不過咁,我老爹對其他人好彬彬有禮的....

1:36 am  
Anonymous 小欣 said...

我想說:
1. 那晚看的推拿實在太深.
2. 除了真正想要的, 我什麼都有了 -- 引伸下來, 就是人心不足, 然後我想回一句: 知足常樂, 共勉之~
3. 我都係"人就得一個D衫多到一日換一件半年都可以唔同款!"

but, 我要狡辯! 其大有好多係:
a. 太少女/師奶款, 覺得自己兩樣都唔係但不知為何當時會鬼'暗'眼買左o既.
b. 唔o岩著. (最有可能係縮水!!! 不過亦有可能係...肥左...)
c. 已過時不過又唔係唔著得, 著出來又唔多見得人, 食之無味棄之可惜果亭...

部ipod nana 有唔知幾多隻歌但係只係聽住'最常播放的25首歌'的小欣字.

1:18 pm  
Anonymous 小欣 said...

唉呀, 係nano, 不是nana...

nana 動畫版追看中, 小欣字.

1:19 pm  
Blogger BUBU said...

"今日我食左個榴槤...聽人講一隻榴槤三隻雞...呢次真係抵哂..."


:P

2:27 pm  
Anonymous mon said...

小欣 : 你所言全中!
a. 太少女/師奶款, 覺得自己兩樣都唔係但不知為何當時會鬼'暗'眼買左o既. --> 我係師奶但覺得衣櫃D衫買個陣好ARM,著個陣感覺好似七十幾歲阿婆著哈囉契弟T-恤咁!)

b. 唔o岩著. (最有可能係縮水!!! 不過亦有可能係...肥左...) --> 我, 只係肯定,件衫可能縮小但我也肥左!

c. 已過時不過又唔係唔著得, 著出來又唔多見得人, 食之無味棄之可惜果亭...-->YEAH....

5:13 pm  
Blogger 寶妹獸 said...

小欣,我有同事都睇咗大汗推拿,佢本人並不欣賞有事沒事都一大堆粗口嘅表達方式。我個人就覺得好好笑,但亦感受到當中所隱含那種深層嘅憂悒。

小欣& Mon,最近我都買咗好多衫呢,衣櫃出現咗人造土石流既現象呀~>_<

真係要自我節約一下先得喇~

9:27 pm  

Post a Comment

<< Home