Monday, July 31, 2006

So Simply and Naive

朋友見我經常吃好吃的東西,以為我對食非常講究,但其實我對食物的要求可高可低,不太著重價錢及環境。

最令我感動的,往往是最最簡單的料理(?),尤其是自己親手弄的東西......XDDDDDDDD



這晚自家弄的蒸水蛋,加入了鹹蛋黃跟乾元貝,蛋身蒸得非常滑溜,味道一流啊!


上週六在屯門某屋苑附近所吃到的餐肉煎蛋飯,哈,之前未嘗吃過煎得這樣香口美味的餐肉呢!:D

除了這兩樣東西,我最常吃的食物便是煎蛋免治牛肉飯了,單以這方面來看,我是比較專一的人囉......哈哈!

5 Comments:

Anonymous stye11 said...

煎蛋免治牛肉飯 - I'm loving it 2.

11:39 pm  
Anonymous 灰姑娘 said...

:9 i love 蒸水蛋, 餐肉蛋 and 煎蛋免治牛肉 as well!!! hohoho..

12:52 am  
Blogger BUBU said...

美女廚房博客版...

正中機: 5分
荒歷生: 4分
涼看文: 6分
李師傅: 噗~~~ 咳咳咳..咳... 8分


:P

12:33 pm  
Anonymous it 狂迷朋友女 said...

winki,你成日食既煎蛋免治牛飯是以前既"透明底"定而家既"茄汁底"?我以前細個去茶樓食果D個汁透明,有青豆同有隻生蛋係中間既..唔知點解而家叫親呢款飯,都係茄汁底...揾唔番細果食果款呀...

11:36 pm  
Blogger 寶妹獸 said...

stye11,灰姑娘,give me five! Yeah!!! I'm loving it!!!!!

Bu, 咁少分,好mean喎!哼~

it 狂迷朋友女, give me five x 10 times!!!!

嗰種透明汁底,係我畢生至愛呢!英雄所見略同,我想攬住你大聲歡呼囉~XDDDDDDDD

據我所知,寶馬山道有間食店好似有哩種飯,你去碰吓運氣啦...哈~

10:17 pm  

Post a Comment

<< Home