Sunday, September 18, 2005

婚禮直擊報導

7:30 a.m. 出發到新娘家中


8:30 a.m. 抵達新娘家中
金裝愛的宣言,Wing獸出品


又是Wing獸出品-->向街坊要求寫上祝福字句之Card Board


情歌大放送,Wing獸抄錄 (咦~抄錯字...)


化妝set頭...


10:15 a.m.大隊[殺]到,兄弟中[有老有嫩],連小男孩也出動呢~


香艷喱士內衣,有人乖乖穿上,有人當肚兜穿著,不過二人皆很落力,比女人更嬌俏與嫵媚


新郎誠意可嘉,成功突圍,抱得美人歸


兄弟之傑作,只是不夠巧手,熊仔像被五花大綁


12:30 noon 前往新郎家中


香車美人,郎才女貌


1:00p.m. 抵達新郎家,依照圍村之俗例,必須由童男在花車之四周澆茶(噢~男孩卻不小心倒翻了茶杯,身上濕了一大片)





完成後再用扇向著新娘搧三下


最後由男孩打開車門,禮成


持紅傘之職責,由男方家族中之女性長輩擔當,據聞是很有來頭之人物呢~


姊妹團陣容一覽 (註,本人手上之紅封包是新娘獲贈之賀禮,不是我所有的喇~)


3:00 p.m. 回祖廟拜神
這個是用來化寶的火爐,但它本身不是一個火爐,於是有人認為是將燒烤爐倒轉來用,有人則猜測那是洗衣機之鍋輪,你們認為呢?


4:00 p.m. 回門, 女家已預備了巨型燒豬,由師傅即場斬件,豬頭與豬尾得拿到酒家去(傳統是如此作,但原因卻不明[我不明嘛~])


長得很標緻的小姪女,打扮得很漂亮呀!像個小公主一樣


這個結婚蛋糕,是我所見過的結婚蛋糕之中最漂亮的



新娘穿上了這套晚裝,像女神般高貴美麗


是晚新娘只選了兩套晚裝,而髮型師所弄的頭飾卻非常modern and trendy


註: 髮型師是其中一個姊妹的丈夫,頭飾都是他親手製作的(那白色的頭花是他自己親手用縫衣機製造的,很厲害呀!)

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

伴娘大人第一副照片真像女強人...

Wing: 阿財~~車我去機場...
司機: 係o既Wing小姐... :P

11:19 pm  
Anonymous Anonymous said...

妳手字好靚喎~~~

Tessa

12:30 am  
Anonymous 思存 said...

唉, 你地d做姊妹的人呀, d接娘遊戲好鬼無聊呀... 又係讀愛的宣言肉麻當有趣, 問街坊寫祝福字句簡直擾人清夢, 你知香港地的鄰里關係架啦...張學友那首你的名字我的姓氏最冇創意, 呵欠~~ 你地d做姊妹的人呀...

噢, 踩完, 言歸正傳, 中秋快樂啊~~

12:56 am  
Anonymous sputnik said...

做伴娘查實係一件苦差, 我做過一次, 怕怕!
你個頭set得好靚呀...我個陣都冇set頭, 鬼叫我d頭髮咁麻煩>_<~

係呀, 雖然遲左d, 祝送月快樂!
有冇帶keroro燈籠出動呀?

2:06 am  
Anonymous Edward said...

其實我去過大小婚禮數十次(因為我幫手做攝影), 有些遊戲+娛樂雖然番炒, 但都係姊妹團義務付出不少精力去籌備來, 為要令大家開開心心, 今一對新人及朋友對這個藉得紀念的日子, 留下心刻印象, 兄弟們也好應該協助幫手完成這個美事

既然人家不欣賞他們所付出的努力, 又不明白個中意義, 大可以不參與, 或到你果時乾脆去婚姻註冊置簽個字更是...
在批評前先看看自已付出了什麼, 才去論斷人
你要求多多, 不如你自己出錢搵無線搞,
唔多委屈了朋友, 又委屈了自己!!!!

(實在看不過眼, 不吐不快, 請wing獸原諒我又在你的地頭放肆)

8:41 am  
Anonymous Mon said...

大膽講句,姐妹團至省鏡係你呢~哈哈哈...說真的!妝容與髮型配合得好好,既華麗又大方!新娘也比下去呢~

1:47 pm  
Blogger 胖企鵝 said...

新娘頭上那朵太陽花很不襯咧~

9:35 pm  
Blogger winking said...

Tessa,謝謝!我自己都幾以此自豪嫁~起碼有風格嘛~:P

思存,冇法子啦,今日跟你解釋過,你明白嫁啦~
而且到結婚個日,個新娘自自然然好喜歡哩d把戲...橋唔怕舊,最緊要受嘛~

Sputnik,真係非常辛苦呀~不過我都想做多次~:P

你d頭髮麻煩?有冇我咁麻煩先?我又厚又捲曲喎~

冇出街賞月呀~軍曹燈籠仲要漏咗係第二度,冇帶返屋企,慘呀~O >_< O

Edward,謝謝你仗義出頭,不過思存同我嘅溝通好多時係咁,朋友之間揶揄一番,開玩笑罷了,不必介懷...

如果你覺得唔好意思嘅話,10月1日一齊去牛棚書展捧佢地場,買番十本八本二手珍藏書籍丫~(不忘宣傳...he~)

Mon,謝謝你啊~被你盛讚,我開始鬆毛鬆翼囉~

企鵝妹,看來你我之品味都頗一致呀~
另,對不起呀!這幾天很忙,Pingu屋依舊在櫃子裡喇~
不過只有拖沒有欠啦~okay?
或者你來港時我借你玩啦~:)

10:23 pm  
Anonymous sputnik said...

搵日見面,你咪知我d頭髮有幾麻煩囉!

12:43 am  
Anonymous Edward said...

原來是誤會了, 思存請見諒!

9:12 am  
Anonymous SuperKenKen said...

豬頭與豬尾拿走,好像是因為要好頭好尾

11:41 pm  
Blogger winking said...

Sputnik,好呀!擇日不如撞日啦~

Edward, 沒問題啦~思存不會介意嘛~

Kenken, thanks la~

12:02 am  
Anonymous  said...

但係我有D同意思存BOR...
搵無線搞咪仲無聊
結婚此終唔係用來娛樂朋友, 不過朋友之間(兄弟姊妹)互相娛樂又是另一回事。
我心目中認為最"正常"的婚禮RECEPTION, 應該要像"教父" 或 "FRIENDS(老友記)"之中的婚禮。
朋友的角色, 是要見證/證明那一是對天作之合的戀人, 拿起酒柸, 敲兩三下, 說說不為人知的"拍拖"趣事, 送上祝福或警告, "審問"新人真實的愛的宣然, 那就是最正常的婚禮了。

雖然姊妹團義務付出不少精力去籌備來, 是受了香港傳統文化所逼使, 可是我也不會因此而認為這些是"美事"。

不能想像在"教父"的電影中, 有一個婚禮是新娘的朋友在玩弄新郎, 新郎的兄弟可能會亂槍掃射。

我也去過巴基斯坦的婚禮, 男家女家的年青男女席地而坐, 大家互唱他們熟識的歌曲, 載歌載舞, 也另我感到有真實永恆的美感。

1:00 am  
Blogger winking said...

在乎其本意是什麼啦~我個人理想的婚禮是:

沒有婚禮,簽個紙便算了,因為我嚮慕墨家之道,不浪費為原則...

而且做過N咁多次姊妹,司儀,今次再初試當伴娘嘅滋味,對於婚禮及傳統接新娘儀式,早已到了要勁打呵欠之程度...

不過由於我係信教嘅,會在教堂簽紙,由神見證,教友詠唱詩歌祝賀,簡單茶點招待...
婚紗相唔影(又貴又掠水而將來又唔會再睇嘅),而且我一向覺得相拍唔低一個人嘅內心思想及情感(大師之輩或許可以),形相嘅野虛像尼啫~況且,影婚紗相勁打粉勁遮瑕疵,好假...

接新娘我本人其實prefer d 考智力同細心度嘅野,得啖笑都要睇吓cheap唔cheap皮...

太cheap皮,我表面冇變化,內裡其實已經變身成tamama變態版...

總之,發覺好多人本末倒置,婚禮其實係見證兩個人嘅愛得到完美之結局,到達人生另一階段,唔係用來娛賓,開開心心玩笑一番之餘,要適可而止,不過弊就弊在好多人都玩過頭,不知所分寸...不過有d人嘅本質係咁,天生加後天,好難改到囉~

8:17 am  

Post a Comment

<< Home